Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 704877

Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica


Segetlija, Zdenko
Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica // Suvremena trgovina, 39 (2014), 2; 30-33 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 704877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica
(Retail Brands and Types of Retail Business Units)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 39 (2014), 2; 30-33

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
trgovačka marka (privatna marka); maloprodajni miks; tip maloprodajne poslovne jedinice; mrežna marka
(retail brand; (privat label); retail mix; typ of retail business unit; network brand)

Sažetak
U radu se najprije obrađuju pojam i vrste trgovačkih marki, te daju napomene o njihovom razvoju u procesima koncentracije u trgovini. Potom se analiziraju funkcije trgovačkih marki i njihova uloga u marketinškim miksovima proizvodnih i maloprodajnih kompanija, da bi se došlo do njihove uloge u stvaranju tipova maloprodajnih poslovnih jedinica. Osim toga, analizira se važnost trgovačkih marki za proizvodne kompanije i za održivi razvoj, te važnost trgovačkih marki u pojedinim nacionalnim gospodarstvima. Važnost se trgovačkih marki ocjenjuje temeljem porasta udjela prometa trgovačkih marki u ukupnoj maloprodaji. Ovaj je porast u dužem vremenskom razdoblju povezan s ukupnim gospodarskim rastom pojedine zemlje, jer postoji povezanost između udjela trgovačkih marki u maloprodajnom prometu i dostignute razine koncentracije u maloprodaji u pojedinim zemljama. Nadalje, zbog mogućnosti zloupotrebe boljeg tržišnog položaja velikih maloprodajnih lanaca u odnosu na proizvodne kompanije, naglašava se potreba boljeg reguliranja tržišnih odnosa od strane država. U predvidivim budućim kretanjima razvijat će se tzv. mrežne marke koje će voditi pojedine kompanije koje će djelovati kao virtualne kompanije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica // Suvremena trgovina, 39 (2014), 2; 30-33 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Segetlija, Z. (2014) Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica. Suvremena trgovina, 39 (2), 30-33.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2014}, pages = {30-33}, keywords = {trgova\v{c}ka marka (privatna marka), maloprodajni miks, tip maloprodajne poslovne jedinice, mre\v{z}na marka}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {39}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Trgova\v{c}ke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica}, keyword = {trgova\v{c}ka marka (privatna marka), maloprodajni miks, tip maloprodajne poslovne jedinice, mre\v{z}na marka} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2014}, pages = {30-33}, keywords = {retail brand, (privat label), retail mix, typ of retail business unit, network brand}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {39}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Retail Brands and Types of Retail Business Units}, keyword = {retail brand, (privat label), retail mix, typ of retail business unit, network brand} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font