Pregled bibliografske jedinice broj: 704357
Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž
Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan, ; Jurčević-Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 364-364 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 704357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž
(Teachers’ Attitudes Towards Gifted Students And Differences In Attitudes Regarding The Years of Teaching)
Autori
Perković Krijan, Ivana ; Borić, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
/ Prskalo, Ivan, ; Jurčević-Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 364-364
ISBN
978-953-7210-72-4
Skup
14.Dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
akceleracija; daroviti učenici; grupiranje prema sposobnostima; stavovi; staž; učitelji razredne nastave
(ability grouping; acceleration; attitudes; gifted students; primary school teachers; years of teaching)
Sažetak
Stavovi nam pomažu u razumijevanju odnosa učitelja prema darovitim učenicima te utječu na njihovu nastavnu praksu što u konačnici može odrediti njihov razvoj. Cilj je ovog istraživanja ispitati stavove učitelja razredne nastave prema darovitim učenicima i nekim oblicima rada s darovitima u školi poput akceleracije i grupiranja prema sposobnostima, te utvrditi razlikuju li se učitelji u svojim stavovima s obzirom na godine radnog staža. Istraživanje je provedeno na uzorku od 209 učitelja razredne nastave s područja Brodsko-posavske županije. Rezultati su pokazali da učitelji imaju pozitivne stavove prema potrebama, podršci i društevenoj vrijednosti darovitih, no iskazuju neutralne stavove prema akceleraciji, grupiranju prema sposobnostima i bojazni da bi poseban tretman darovitih mogao imati negativne posljedice. Utvrđene su statistički značajne razlike na pojedinim tvrdnjama između učitelja s najmanje radnog staža u odnosu na starije kolege
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek