Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 704357

Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž


Perković Krijan, Ivana; Borić, Edita
Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan, ; Jurčević-Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 364-364 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 704357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž
(Teachers’ Attitudes Towards Gifted Students And Differences In Attitudes Regarding The Years of Teaching)

Autori
Perković Krijan, Ivana ; Borić, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan, ; Jurčević-Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 364-364

ISBN
978-953-7210-72-4

Skup
14.Dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
akceleracija; daroviti učenici; grupiranje prema sposobnostima; stavovi; staž; učitelji razredne nastave
(ability grouping; acceleration; attitudes; gifted students; primary school teachers; years of teaching)

Sažetak
Stavovi nam pomažu u razumijevanju odnosa učitelja prema darovitim učenicima te utječu na njihovu nastavnu praksu što u konačnici može odrediti njihov razvoj. Cilj je ovog istraživanja ispitati stavove učitelja razredne nastave prema darovitim učenicima i nekim oblicima rada s darovitima u školi poput akceleracije i grupiranja prema sposobnostima, te utvrditi razlikuju li se učitelji u svojim stavovima s obzirom na godine radnog staža. Istraživanje je provedeno na uzorku od 209 učitelja razredne nastave s područja Brodsko-posavske županije. Rezultati su pokazali da učitelji imaju pozitivne stavove prema potrebama, podršci i društevenoj vrijednosti darovitih, no iskazuju neutralne stavove prema akceleraciji, grupiranju prema sposobnostima i bojazni da bi poseban tretman darovitih mogao imati negativne posljedice. Utvrđene su statistički značajne razlike na pojedinim tvrdnjama između učitelja s najmanje radnog staža u odnosu na starije kolege

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Ivana Perković Krijan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perković Krijan, Ivana; Borić, Edita
Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan, ; Jurčević-Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 364-364 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Perković Krijan, I. & Borić, E. (2014) Stavovi učitelja prema darovitim učenicima i razlike u stavovima s obzirom na staž. U: Prskalo, Ivan, , Jurčević-Lozančić, A. & Braičić, Z. (ur.)Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Perkovi\'{c} Krijan, Ivana and Bori\'{c}, Edita}, year = {2014}, pages = {364-364}, keywords = {akceleracija, daroviti u\v{c}enici, grupiranje prema sposobnostima, stavovi, sta\v{z}, u\v{c}itelji razredne nastave}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Stavovi u\v{c}itelja prema darovitim u\v{c}enicima i razlike u stavovima s obzirom na sta\v{z}}, keyword = {akceleracija, daroviti u\v{c}enici, grupiranje prema sposobnostima, stavovi, sta\v{z}, u\v{c}itelji razredne nastave}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perkovi\'{c} Krijan, Ivana and Bori\'{c}, Edita}, year = {2014}, pages = {364-364}, keywords = {ability grouping, acceleration, attitudes, gifted students, primary school teachers, years of teaching}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Teachers’ Attitudes Towards Gifted Students And Differences In Attitudes Regarding The Years of Teaching}, keyword = {ability grouping, acceleration, attitudes, gifted students, primary school teachers, years of teaching}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font