Pregled bibliografske jedinice broj: 703362
Marketinška strategija u području informatičke industrije
Marketinška strategija u području informatičke industrije, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 703362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija u području informatičke industrije
(Marketing strategy in the IT industry)
Autori
Bedek, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.06
Godina
2014
Stranica
34
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketinška strategija; misija; vizija; ciljevi; interno i eksterno okruženje; planiranje marketinških aktivnosti; uspješnost marketinške strategije; informatička industrija; potrošači
(marketing strategy; mission; vision; goals; internal and external environment; planning of marketing activities; success of marketing strategies; IT industry; consumers)
Sažetak
Današnje okruženje u kojem poduzeća posluju vrlo je turbulentno, kompleksno, a često i neprijateljsko. Pritisak tržišta i konkurencije je neusporedivo veći i jači u odnosu na planiranje i poslovanje u prošlosti, a promjene se odvijaju velikom brzinom. Svakodnevno se javljaju novi izazovi i poduzeća nastoje iskoristiti sva svoja znanja, resurse, iskustva, metode i tehnike kako bi se prilagodila novonastaloj situaciji. Ključ za uspjeh je implementacija odgovarajuće marketinške strategije. Potrebno je osmisliti i provesti odgovarajuću marketinšku strategiju koja ima jasnu misiju, viziju i ciljeve kamo poduzeće teži i gdje želi biti u budućnosti. Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o marketinškoj strategiji u svrhu boljeg razumijevanja njezine uloge u konkurentnim tržišnim uvjetima. Osnovi ciljevi rada su: definiranje marketinške strategije, analiziranje dostupnih izvora o važnosti uvođenja i primjene marketinške strategije za različite aspekte poslovanja poduzeća, te analiziranje primjene marketinške strategije u poduzeću Microsoft Hrvatska d.o.o. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora i intervjuiranjem gđe Renate Šoić (Partner Sales Executive – Distribution/SMB Marketing) iz poduzeća Microsoft Hrvatska d.o.o. Može se zaključiti da je Microsoft poduzeće koje koristi različite mehanizme i postupke pri planiranju marketinške strategije. Ono se maksimalno prilagođava zahtjevima svojih korisnika i na tom principu planira marketinšku strategiju koju će provesti na tržištu. Pri izradi detaljno analizira sve čimbenike koji mogu utjecati na njezino formiranje, te potom pristupa formiranju strategije. Upravo zato što razvija strategiju za svaki određeni tržišni segment, ostvaruje i ciljeve koji su zacrtani, te ga to čini uspješnim poduzećem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija