Pregled bibliografske jedinice broj: 703226
Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda
Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagre
CROSBI ID: 703226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda
(The use of color in graphic product redesign)
Autori
Torbarina Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagre
Datum
24.09
Godina
2013
Stranica
52
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
Boja; Dizajn; Marketing
(Color; Design; Marketing)
Sažetak
Boje su sastavni dio neverbalne komunikacije. Oduvijek ih koristimo kako bismo njima pokazali što osjećamo. Ljudi različito reagiraju na određene boje. Izazivaju različita raspoloţenja i ponašanja. U ovom diplomskom radu je napravljen redizajn etikete tradicionalnog proizvoda, s ciljem prihvaćanja novog dizajna od strane svih dobnih skupina. U radu su se analizirali subjektivni osjećaji viđenja boja u odnosu na podlogu kod potencijalnih potrošača. Provedena su istraţivanja utjecaja boja prikazanih na monitoru i otisnute na etiketi, kako bi se utvrdio utjecaj medija. Boje koje se nalaze na etiketi proizvoda povezane su i s popratnom ambalaţom (konkretno, oblik i izgled boce s odabirom boja). Cilj ovog rada jest ukazati na vaţnost boja koje komuniciraju preko dizajna proizvoda do određenog kupca. Potrošači akumuliraju znanja i iskustva o proizvodu i njegovim obiljeţljima. Zbog toga bi ih nešto nesvakidašnje i neuobičajeno za takav proizvod moglo prije privući. Napravljen je redizajn etikete za maslinovo ulje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb