Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 703226

Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda


Torbarina Nataša
Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagre


CROSBI ID: 703226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda
(The use of color in graphic product redesign)

Autori
Torbarina Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagre

Datum
24.09

Godina
2013

Stranica
52

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
Boja; Dizajn; Marketing
(Color; Design; Marketing)

Sažetak
Boje su sastavni dio neverbalne komunikacije. Oduvijek ih koristimo kako bismo njima pokazali što osjećamo. Ljudi različito reagiraju na određene boje. Izazivaju različita raspoloţenja i ponašanja. U ovom diplomskom radu je napravljen redizajn etikete tradicionalnog proizvoda, s ciljem prihvaćanja novog dizajna od strane svih dobnih skupina. U radu su se analizirali subjektivni osjećaji viđenja boja u odnosu na podlogu kod potencijalnih potrošača. Provedena su istraţivanja utjecaja boja prikazanih na monitoru i otisnute na etiketi, kako bi se utvrdio utjecaj medija. Boje koje se nalaze na etiketi proizvoda povezane su i s popratnom ambalaţom (konkretno, oblik i izgled boce s odabirom boja). Cilj ovog rada jest ukazati na vaţnost boja koje komuniciraju preko dizajna proizvoda do određenog kupca. Potrošači akumuliraju znanja i iskustva o proizvodu i njegovim obiljeţljima. Zbog toga bi ih nešto nesvakidašnje i neuobičajeno za takav proizvod moglo prije privući. Napravljen je redizajn etikete za maslinovo ulje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)

Avatar Url Josip Torbarina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Torbarina Nataša
Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagre
Torbarina Nataša (2013) 'Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagre.
@phdthesis{phdthesis, year = {2013}, pages = {52}, keywords = {Boja, Dizajn, Marketing}, title = {Uloga boje pri redizajnu vizualne poruke proizvoda}, keyword = {Boja, Dizajn, Marketing}, publisherplace = {Zagre} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2013}, pages = {52}, keywords = {Color, Design, Marketing}, title = {The use of color in graphic product redesign}, keyword = {Color, Design, Marketing}, publisherplace = {Zagre} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font