Pregled bibliografske jedinice broj: 703102
Nova poslovna kultura u funkciji informacijske sigurnosti
Nova poslovna kultura u funkciji informacijske sigurnosti // Društvo i tehnologija 2014. - dr. Juraj Plenković: XXI. međunarodni znanstveni skup: book of manuscripts / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik (ur.).
Opatija: Međunarodna federacija komunikoloških društava ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europea - Europski centar Maribor, 2014. str. 700-706 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 703102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nova poslovna kultura u funkciji informacijske sigurnosti
(New business culture as a function of information security)
Autori
Stipanović, Christian ; Rudan, Elena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2014. - dr. Juraj Plenković: XXI. međunarodni znanstveni skup: book of manuscripts
/ Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik - Opatija : Međunarodna federacija komunikoloških društava ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europea - Europski centar Maribor, 2014, 700-706
ISBN
978-953-6226-27-6
Skup
Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković: Society and technology - dr. Juraj Plenković: XXI. međunarodni znanstveni skup, Opatija 28.-30.6.2014.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2014. - 30.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijska sigurnost; informacije; counteritelligence; lojalnost; nova poslovna kultura
(information security; information; counteritelligence; loyalty; new business culture)
Sažetak
Rad analizira značaj upravljanja informacijama i znanjem (prikupljanje podataka, transformacija u informacije i znanje, zaštita informacija i znanja) u generiranju novih konkurentskih prednosti temeljenih na inovacijama. U ofanzivnom smjeru CRM i BI postaju ključna strateška usmjerenja u kreiranju što vrjednijih informacija i znanja o aktivnostima konkurenata i klijenata u sadašnjosti i budućnosti kao polazišta odlučivanja i aktivnosti poduzeća. U defanzivnom smjeru informacijska sigurnost prerasta u temeljno pitanje poslovanja u uvjetima (ne)etične tržišne utakmice u cilju očuvanja tržišne pozicije. Rad istražuje važnost nove poslovne kulture (usmjerene prema djelatnicima i klijentima), sustava vrijednosti, potenciranja lojalnosti djelatnika (motivacija djelatnika, nagrađivanje, uključivanje djelatnika u odlučivanje, zadovoljstvo djelatnika) i kreiranja svijesti u cilju zaštite informacija i znanja. Definira sadašnju razinu informacijske sigurnosti i determinira aktivnosti obrazovanja i vođenja djelatnika u unapređivanju informacijske sigurnosti. Otvara pitanja (ne)sigurnosti informacija i znanja u uvjetima informacijskih i informatičkih promjena u društvu dnevnih vrijednosti informacija i curenja podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija