Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702928

Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe


Sindik, Joško
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe // Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor, 2014. str. 398-406 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 702928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe
(Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet Usage among the Students for Educational Purposes)

Autori
Sindik, Joško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik - Zagreb : International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor, 2014, 398-406

ISBN
978-953-6226-27-6

Skup
21. međunarodni znanstveni skup - Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2014. - 30.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost
(Internet; component analysis; reliability; appropriateness)

Sažetak
Glavni cilj istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a iz Zagreba najniže. Nisu pronađene razlike u aspektima korištenja interneta niti za dobnu grupu, ni za godinu studija, niti za sredinu iz koje studenti potječu. Varijabla Korištenje interneta sada u svrhe učenja može se statistički značajno dobro prognozirati na temelju dva prediktora: Subjektivna norma korištenja interneta te Želja promjene ponašanja u korištenju interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe // Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor, 2014. str. 398-406 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sindik, J. (2014) Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe. U: Plenković, M., Galičić, V. & Toplak, L. (ur.)Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {398-406}, keywords = {Internet, komponentna analiza, pouzdanost, svrsishodnost}, isbn = {978-953-6226-27-6}, title = {Primjena teorije razlo\v{z}ne akcije u analizi kori\v{s}tenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe}, keyword = {Internet, komponentna analiza, pouzdanost, svrsishodnost}, publisher = {International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {398-406}, keywords = {Internet, component analysis, reliability, appropriateness}, isbn = {978-953-6226-27-6}, title = {Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet Usage among the Students for Educational Purposes}, keyword = {Internet, component analysis, reliability, appropriateness}, publisher = {International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font