Pregled bibliografske jedinice broj: 702928
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe // Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor, 2014. str. 398-406 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 702928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe
(Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet Usage among the Students for Educational Purposes)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković - Book of manuscripts
/ Plenković, Mario ; Galičić, Vlado ; Toplak, Ludvik - Zagreb : International Federation of Communication Associations ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor, 2014, 398-406
ISBN
978-953-6226-27-6
Skup
21. međunarodni znanstveni skup - Društvo i tehnologija - dr. Juraj Plenković
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2014. - 30.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost
(Internet; component analysis; reliability; appropriateness)
Sažetak
Glavni cilj istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a iz Zagreba najniže. Nisu pronađene razlike u aspektima korištenja interneta niti za dobnu grupu, ni za godinu studija, niti za sredinu iz koje studenti potječu. Varijabla Korištenje interneta sada u svrhe učenja može se statistički značajno dobro prognozirati na temelju dva prediktora: Subjektivna norma korištenja interneta te Želja promjene ponašanja u korištenju interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija