Pregled bibliografske jedinice broj: 702912
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 26 (2014), 1; 123-127 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 702912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)
Autori
Komarac, Tanja
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 26
(2014), 1;
123-127
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
marketing; strategija
(marketing; strategy)
Sažetak
Šesto izdanje knjige Marketing Strategy: Text and Cases autora O. C. Ferrella i Michaela D. Hartlinea objavljeno je 2014. godine u izdanju South-Western, Cengage Learning. Ferrell (The University of New Mexico) i Hartline (The Florida State University)već se dugo bave područjem marketinga(i strategije marketinga) te su aktivni znanstvenici i predavači. Novim izdanjem knjige žele upoznati čitatelja s “jednom od najzanimljivijih, najizazovnijih i najvažnijih tema u poslovnoj edukaciji” pa marketinškoj strategiji pristupaju kroz tradicionalne i cutting-edge primjere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL