Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702912

Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)


Komarac, Tanja
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 26 (2014), 1; 123-127 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 702912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)

Autori
Komarac, Tanja

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 26 (2014), 1; 123-127

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
marketing; strategija
(marketing; strategy)

Sažetak
Šesto izdanje knjige Marketing Strategy: Text and Cases autora O. C. Ferrella i Michaela D. Hartlinea objavljeno je 2014. godine u izdanju South-Western, Cengage Learning. Ferrell (The University of New Mexico) i Hartline (The Florida State University)već se dugo bave područjem marketinga(i strategije marketinga) te su aktivni znanstvenici i predavači. Novim izdanjem knjige žele upoznati čitatelja s “jednom od najzanimljivijih, najizazovnijih i najvažnijih tema u poslovnoj edukaciji” pa marketinškoj strategiji pristupaju kroz tradicionalne i cutting-edge primjere.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Komarac, Tanja
Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 26 (2014), 1; 123-127 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Komarac, T. (2014) Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition). Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 26 (1), 123-127.
@article{article, author = {Komarac, Tanja}, year = {2014}, pages = {123-127}, keywords = {marketing, strategija}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {26}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)}, keyword = {marketing, strategija} }
@article{article, author = {Komarac, Tanja}, year = {2014}, pages = {123-127}, keywords = {marketing, strategy}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {26}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Ferrell, O. C., Hartline, M. D.: Marketing Strategy: Text and Cases (International edition)}, keyword = {marketing, strategy} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font