Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 702316

Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje


Bolfek, Berislav; Jakičić, Darija; Lončarić, Biljana
Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2014), 1; 247-276 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 702316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje
(The impact of marketing on the development of tourism brand of Slavonia and Baranja)

Autori
Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 23 (2014), 1; 247-276

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing ; turistički brend ; brendiranje ; turistički promet ; subregionalni brend ; Slavonija i Baranja ; konkurentnost
(marketing ; tourism brand ; branding ; tourist traffic ; sub-regional brand ; Slavonia and Baranja ; competitiveness)

Sažetak
Izazov za brendiranje destinacija vidi se istodobno u hrvatskim gradovima i regijama. Sve veći naglasak u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma daje se intenzivnijem ulaganju u razvoj kontinentalnog turizma, a Slavonija i Baranja posjeduje sve atribute i potencijale za razvoj prepoznatljivog turističkog brenda. Zato pristup spomenutoj temi zahtijeva detaljnu analizu i izradu dugoročne strategije razvoja. Polazeći od postavljenih strateških ciljeva, marketinška strategija subregije zasniva se na odabiru ciljnih segmenata kupaca, u skladu s čijim se obilježjima, odnosno potrebama i očekivanjima, razrađuju subregionalni brend, opisuju moguće prilagodbe turističkog proizvoda i predlažu promocijske aktivnosti. U ovome su radu prikazani rezultati dvaju istraživanja koja su provedena među gostima koji posjećuju Slavoniju i Baranju, te među domicilnim stanovništvom, a provedena je i komparativna analiza prikupljenih podataka u oba istraživanja. Na temelju dobivenih informacija proizašli su zaključci o ciljnom segmentu gostiju, te načinu na koji bi se Slavonija i Baranja trebala pozicionirati kao turistička destinacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Berislav Bolfek (autor)

Avatar Url Biljana Lončarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bolfek, Berislav; Jakičić, Darija; Lončarić, Biljana
Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2014), 1; 247-276 (recenziran, članak, znanstveni)
Bolfek, B., Jakičić, D. & Lončarić, B. (2014) Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (1), 247-276.
@article{article, author = {Bolfek, Berislav and Jaki\v{c}i\'{c}, Darija and Lon\v{c}ari\'{c}, Biljana}, year = {2014}, pages = {247-276}, keywords = {marketing, turisti\v{c}ki brend, brendiranje, turisti\v{c}ki promet, subregionalni brend, Slavonija i Baranja, konkurentnost}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {23}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Utjecaj marketinga na razvoj turisti\v{c}kog brenda Slavonije i Baranje}, keyword = {marketing, turisti\v{c}ki brend, brendiranje, turisti\v{c}ki promet, subregionalni brend, Slavonija i Baranja, konkurentnost} }
@article{article, author = {Bolfek, Berislav and Jaki\v{c}i\'{c}, Darija and Lon\v{c}ari\'{c}, Biljana}, year = {2014}, pages = {247-276}, keywords = {marketing, tourism brand, branding, tourist traffic, sub-regional brand, Slavonia and Baranja, competitiveness}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {23}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {The impact of marketing on the development of tourism brand of Slavonia and Baranja}, keyword = {marketing, tourism brand, branding, tourist traffic, sub-regional brand, Slavonia and Baranja, competitiveness} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • DOAJ
  • EconBiz
  • EBSCO
  • ProQuest
  • ROAD
  • ZBW





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font