Pregled bibliografske jedinice broj: 702316
Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje
Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2014), 1; 247-276 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 702316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda Slavonije i Baranje
(The impact of marketing on the development of tourism brand of Slavonia and Baranja)
Autori
Bolfek, Berislav ; Jakičić, Darija ; Lončarić, Biljana
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 23
(2014), 1;
247-276
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing ; turistički brend ; brendiranje ; turistički promet ; subregionalni brend ; Slavonija i Baranja ; konkurentnost
(marketing ; tourism brand ; branding ; tourist traffic ; sub-regional brand ; Slavonia and Baranja ; competitiveness)
Sažetak
Izazov za brendiranje destinacija vidi se istodobno u hrvatskim gradovima i regijama. Sve veći naglasak u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma daje se intenzivnijem ulaganju u razvoj kontinentalnog turizma, a Slavonija i Baranja posjeduje sve atribute i potencijale za razvoj prepoznatljivog turističkog brenda. Zato pristup spomenutoj temi zahtijeva detaljnu analizu i izradu dugoročne strategije razvoja. Polazeći od postavljenih strateških ciljeva, marketinška strategija subregije zasniva se na odabiru ciljnih segmenata kupaca, u skladu s čijim se obilježjima, odnosno potrebama i očekivanjima, razrađuju subregionalni brend, opisuju moguće prilagodbe turističkog proizvoda i predlažu promocijske aktivnosti. U ovome su radu prikazani rezultati dvaju istraživanja koja su provedena među gostima koji posjećuju Slavoniju i Baranju, te među domicilnim stanovništvom, a provedena je i komparativna analiza prikupljenih podataka u oba istraživanja. Na temelju dobivenih informacija proizašli su zaključci o ciljnom segmentu gostiju, te načinu na koji bi se Slavonija i Baranja trebala pozicionirati kao turistička destinacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- DOAJ
- EconBiz
- EBSCO
- ProQuest
- ROAD
- ZBW