Pregled bibliografske jedinice broj: 701960
Pjesma u nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole
Pjesma u nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 701960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjesma u nastavi glazbe u prvim trima razredima osnovne škole
(The song in teaching of music in the first three grades of primary school)
Autori
Matić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
23.06
Godina
2014
Stranica
31
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
pjesma; pjevanje; nastava glazbe; učenici mlađe školske dobi
(song; singing; music classes; younger school-age students)
Sažetak
Pjesma je oduvijek bila emotivni izraz i spontana potreba ljudskoga bića. Vrijednost pjesme za razvoj svestrane ličnosti vrlo je značajna i velika. Pjevanje znatno pridonosi razvoju glazbenih sposobnosti djece, glazbenog sluha, osjećaja za ritam i stvara osnove za formiranje njegova glazbenog ukusa. Pjesme naučene na satovima glazbene kulture mogu se uklopiti i u druge nastavne predmete. U sklopu rada izvršena su dva istraživanja. Prvo istraživanje odnosilo se na analiziranje udžbenika glazbene kulture u prvim trima razredima osnovne škole s ciljem utvrđivanja tematike dječjih pjesama koje se nalaze u udžbenicima. Rezultati su pokazali kako su najčešći motivi u pjesmama godišnja doba i pojave te životinje, dok su najmanje zastupljene pjesme o prometu i prijevoznim sredstvima, vodi i predmetima. Drugo istraživanje provedeno je u OŠ Vilima Korajca Kaptol kojemu je cilj bio utvrditi koje učenici pjesme najviše vole pjevati s obzirom na tematiku pjesama. Rezultati pokazuju kako učenici najviše vole pjevati upravo pjesme s tematikom najučestalijom u udžbenicima namijenjenim nastavi Glazbene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)