Pregled bibliografske jedinice broj: 701736
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1−2; 246-249 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 701736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher
Autori
Markić, Ivan
Izvornik
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63
(2014), 1−2;
246-249
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
nastavnik; nastava; ciljevi
(teacher; teaching; goals)
Sažetak
Cilj ove knjige, kako navode autori, jest osposobiti učitelje znanjem i alatima koje nude brojna teorijska i praktična istraživanja, a na temelju kojih se mogu mijenjati, unaprjeđivati i prilagođavati nastavna djelovanja s ciljem poboljšavanja učenikovih postignuća. Kako bi poslužio ostvarenju navedenoga cilja, sadržaj knjige obiluje promišljanjima nastavne prakse i nudi široku lepezu specifičnih postupaka refleksivnog praktičara oslanjajući se na pitanja o točno određenim dimenzijama učinkovita planiranja nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan Markić
(autor)