Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701736

Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher


Markić, Ivan
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1−2; 246-249 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 701736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher

Autori
Markić, Ivan

Izvornik
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63 (2014), 1−2; 246-249

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
nastavnik; nastava; ciljevi
(teacher; teaching; goals)

Sažetak
Cilj ove knjige, kako navode autori, jest osposobiti učitelje znanjem i alatima koje nude brojna teorijska i praktična istraživanja, a na temelju kojih se mogu mijenjati, unaprjeđivati i prilagođavati nastavna djelovanja s ciljem poboljšavanja učenikovih postignuća. Kako bi poslužio ostvarenju navedenoga cilja, sadržaj knjige obiluje promišljanjima nastavne prakse i nudi široku lepezu specifičnih postupaka refleksivnog praktičara oslanjajući se na pitanja o točno određenim dimenzijama učinkovita planiranja nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Markić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markić, Ivan
Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1−2; 246-249 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Markić, I. (2014) Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher. Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (1−2), 246-249.
@article{article, author = {Marki\'{c}, Ivan}, year = {2014}, pages = {246-249}, keywords = {nastavnik, nastava, ciljevi}, journal = {\v{S}kolski vjesnik: \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {1−2}, issn = {0037-654X}, title = {Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher}, keyword = {nastavnik, nastava, ciljevi} }
@article{article, author = {Marki\'{c}, Ivan}, year = {2014}, pages = {246-249}, keywords = {teacher, teaching, goals}, journal = {\v{S}kolski vjesnik: \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {1−2}, issn = {0037-654X}, title = {Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher}, keyword = {teacher, teaching, goals} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font