Pregled bibliografske jedinice broj: 701490
Prednosti i mane online oglašavanja
Prednosti i mane online oglašavanja, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever, Varaždin
CROSBI ID: 701490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prednosti i mane online oglašavanja
(Advantages and disadvantages of online advertising)
Autori
Mubrin, Fran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever
Mjesto
Varaždin
Datum
10.06
Godina
2014
Stranica
91
Mentor
Tomiša, Mario
Ključne riječi
online oglašavanje ; oglašivač ; izdavač ; medij
(online advertising ; advertiser ; publisher ; media)
Sažetak
S pojavom masovnih i digitalnih medija broj komunikacijskih kanala se značajno povećao. Razvojem tehnologije razvijali su se i novi načini online oglašavanja. Online oglašavanje postalo je kompleksno te se definirala stručna terminologija radi lakšeg komuniciranja između oglašivača i izdavača. Danas se proces online oglašavanja dijeli na više razina. Počevši od planiranja oglasnog prostora pa do zakupa i metrike medija. Procesi izrade oglasa uključuju: medijski plan, ljudske resurse, digitalne strategije, modele zakupa oglasnog prostora, različite oblike oglašavanja iza kojih stoje brojne analitike i složeni procesi koji oglašivačima omogućuju efikasno oglašavanje. Ovaj rad fokusira se na prednosti i nedostatke online oglašavanja te detaljno opisuje oblike i procese online oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti