Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701485

Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima


Hanžek, Maja
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


CROSBI ID: 701485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima
(Modern communication and brand management)

Autori
Hanžek, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
23.01

Godina
2014

Stranica
73

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
brand ; dizajn ; komunikacija ; vizualni identitet ; upravljanje
(brand ; design ; communication ; visual identity ; management)

Sažetak
U ovom radu definirali su se pojmovi marka i brand. Povijest nastanka marke i njihov razvoj do današnjih dana mijenjao se sukladno tržišnim uvjetima, načinu života i razvoju tehnologije. Marke su važne za potrošače i organizacije, a u ovom radu se prikazalo koje su to vrijednosti te su se objasnile strategije upravljanja markama. Sastavni dio svake marke je dizajn pa se detaljno prikazala uloga dizajna i vizualnog identiteta kod kreiranja marke. Za promociju marke bitna je ispravna komunikacija i marketinška strategija. Marka mora ponuditi čistu i jasnu poruku potrošaču te steći lojalnost potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mario Tomiša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hanžek, Maja
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
Hanžek, M. (2014) 'Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima', diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Han\v{z}ek, Maja}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {brand, dizajn, komunikacija, vizualni identitet, upravljanje}, title = {Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima}, keyword = {brand, dizajn, komunikacija, vizualni identitet, upravljanje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Han\v{z}ek, Maja}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {brand, design, communication, visual identity, management}, title = {Modern communication and brand management}, keyword = {brand, design, communication, visual identity, management}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font