Pregled bibliografske jedinice broj: 701485
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
CROSBI ID: 701485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima
(Modern communication and brand management)
Autori
Hanžek, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište u Varaždinu
Mjesto
Varaždin
Datum
23.01
Godina
2014
Stranica
73
Mentor
Tomiša, Mario
Ključne riječi
brand ; dizajn ; komunikacija ; vizualni identitet ; upravljanje
(brand ; design ; communication ; visual identity ; management)
Sažetak
U ovom radu definirali su se pojmovi marka i brand. Povijest nastanka marke i njihov razvoj do današnjih dana mijenjao se sukladno tržišnim uvjetima, načinu života i razvoju tehnologije. Marke su važne za potrošače i organizacije, a u ovom radu se prikazalo koje su to vrijednosti te su se objasnile strategije upravljanja markama. Sastavni dio svake marke je dizajn pa se detaljno prikazala uloga dizajna i vizualnog identiteta kod kreiranja marke. Za promociju marke bitna je ispravna komunikacija i marketinška strategija. Marka mora ponuditi čistu i jasnu poruku potrošaču te steći lojalnost potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti