Pregled bibliografske jedinice broj: 701219
Standardi za učinkovitu nastavu
Standardi za učinkovitu nastavu // Drugi stručni skup međužupanijskog stručnog vijeća prehrane u šk. god. 2013/14.
Zadar, Hrvatska, 2014. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 701219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Standardi za učinkovitu nastavu
(Standards for effective teaching)
Autori
Vrkić Dimić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Drugi stručni skup međužupanijskog stručnog vijeća prehrane u šk. god. 2013/14.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 31.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
konstruktivizam; nastavnici; standardi; učinkovita nastava
(constructivism; effective teaching; standards; teachers)
Sažetak
U predavanju je dat prikaz standarda za učinkovitu nastavu, osmišljenih na idejama konstuktivizma. Navedene standarde razvili su, te brojnim eksperimentalnim modelima potvrdili njihovu vrijednost, znanstvenici Tharp, Estrada, Dalton i Yamauci. Standardi se ne odnose na specifičan kurikulum, već uspostavljaju načela za praksu poučavanja. Standardi za učinkovitu nastavu su: zajedničke produktivne aktivnosti, razvoj jezične kompetencije i pismenosti kroz kurikulum, stvaranje značenja - kontekstualizacija poučavanja, rad usmjeren prema kognitivnoj kompleksnosti te poučavanje kroz nastavni dijalog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija