Pregled bibliografske jedinice broj: 699904
Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika
Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika // Hum (Mostar), 10 (2013), 452-475 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 699904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika
(The importance of learners' beliefs in learning and teaching a foreign language)
Autori
Šegedin, Danijela ; Semren, Mirjana
Izvornik
Hum (Mostar) (1840-233X) 10
(2013);
452-475
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učenički stavovi; učenje jezika; učenici osnovnoškolske dobi; upitnik BALLI
(learner beliefs; language learning; elementary school learners; BALLI questionnaire)
Sažetak
Tema ovog rada su učenički stavovi o učenju stranoga jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma učeničkih stavova i važnost ispitivanja navedenih stavova za proces učenja i poučavanja stranoga jezika. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na uzorku od 120 učenika osnovnoškolske dobi (8. razred). Za ispitivanje učeničkih stavova korišten je upitnik BALLI (Beliefs about Language Learning Inventory). Analizirani su učenički stavovi vezani za talent za učenje jezika, prirodu učenja jezika i poteškoće s kojima se učenici susreću, strategije učenja i komunikacije te motivaciju. U zaključku su navedene implikacije za nastavnu praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu