Pregled bibliografske jedinice broj: 699821
ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE
ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 699821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE
(ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN)
Autori
Kelić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
16.07
Godina
2012
Stranica
96
Mentor
Ružić, Drago
Ključne riječi
Web site; Web 2.0.; turizam; E-marketing
(Web site; Web 2.0.; Tourism; E-marketing)
Sažetak
Cilj završnog rada jest pokušaj raščlanjena i objašnjenja kako sustav turističkih zajednica može specifične turističke proizvode izdvojiti od konkurencije, diferencirati ga na tržištu, te ga prije svega pozicionirali u svijesti potrošača. Razvojem tehnika i alata Internet marketinga masovna komunikacija susreće se s ozbiljnim promjenama u stvaranju i objavljivanju informacija, što zbog novih tehnoloških mogućnosti, što zbog uključenosti i educiranosti potrošača u samome stvaranju vrijednosti informacija.
Izvorni jezik
Engleski