Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 699821

ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE


Kelić, Ivan
ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 699821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE
(ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN)

Autori
Kelić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
16.07

Godina
2012

Stranica
96

Mentor
Ružić, Drago

Ključne riječi
Web site; Web 2.0.; turizam; E-marketing
(Web site; Web 2.0.; Tourism; E-marketing)

Sažetak
Cilj završnog rada jest pokušaj raščlanjena i objašnjenja kako sustav turističkih zajednica može specifične turističke proizvode izdvojiti od konkurencije, diferencirati ga na tržištu, te ga prije svega pozicionirali u svijesti potrošača. Razvojem tehnika i alata Internet marketinga masovna komunikacija susreće se s ozbiljnim promjenama u stvaranju i objavljivanju informacija, što zbog novih tehnoloških mogućnosti, što zbog uključenosti i educiranosti potrošača u samome stvaranju vrijednosti informacija.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Drago Ružić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kelić, Ivan
ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Kelić, I. (2012) 'ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTIČKIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Keli\'{c}, Ivan}, year = {2012}, pages = {96}, keywords = {Web site, Web 2.0., turizam, E-marketing}, title = {ASPEKTI INTERNET MARKETINGA U SUSTAVU TURISTI\v{C}KIH ZAJEDNICA REPUBLIKE HRVATSKE}, keyword = {Web site, Web 2.0., turizam, E-marketing}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Keli\'{c}, Ivan}, year = {2012}, pages = {96}, keywords = {Web site, Web 2.0., Tourism, E-marketing}, title = {ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN}, keyword = {Web site, Web 2.0., Tourism, E-marketing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font