Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 699786

Analiza motiva i obilježja potrošača generacije Y u potrošnji vina


Moralić, Sanja
Analiza motiva i obilježja potrošača generacije Y u potrošnji vina, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 699786 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza motiva i obilježja potrošača generacije Y u potrošnji vina
(ANALYSES OF MOTIVES AND CHARACTERISTICS OF GENERATION Y WINE CONSUMERS)

Autori
Moralić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
21.05

Godina
2014

Stranica
135

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
generacija Y ; potrošnja vina ; obilježja potrošača ; motivi potrošnje ; razlike obilježja i životnih stilova različitih generacijskih grupa potrošača
(generation Y ; wine consumption ; characteristics of consumers ; motives of consumption ; differences of characteristics and lifestyles between generational cohorts)

Sažetak
Marketing vina globalno je znatno razvijen, no u Hrvatskoj je tek u povojima. Uspješan marketing vina svakako zahtijeva temeljito poznavanje potrošača, dobru segmentaciju te različite aktivnosti prilagođene zahtjevima i očekivanjima različitih segmenata potrošača. Ovim radom utvrđena su obilježja potrošača generacije Y koja ih razlikuju od obilježja potrošača prethodnih generacija kao i motivi koji potiču potrošače generacije Y na kupnju i konzumaciju vina. Osnovni motiv potrošnje vina među hrvatskim potrošačima generacije Y je hrana odnosno komplementarnost hrane s vinom, dok su motivi društvenosti i tradicije slabo zastupljeni u potrošnji vina. Motiv samoizričaja apsolutno ne utječe na potrošnju vina među hrvatskim potrošačima generacije Y. Analiza njihovih potrošačkih obilježja pokazuje da se hrvatski potrošači generacije Y odlikuju slabim znanjem o vinu, niskom razinom cjenovne osjetljivosti, niskom razinom osjetljivosti na prestiž, visokom razinom okrenutosti k hedonizmu te su po pitanju zaključivanja kvalitete vina na temelju njegove cijene neopredijeljena stava. Rezultati provedenoga istraživanja doprinose boljemu shvaćanju potreba, želja, motiva, obilježja i životnoga stila ove generacije te omogućuju vinskoj industriji putokaz za razvoj prikladne strategije za pridobivanje mladih potrošača generacije Y.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Moralić, Sanja
Analiza motiva i obilježja potrošača generacije Y u potrošnji vina, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Moralić, S. (2014) 'Analiza motiva i obilježja potrošača generacije Y u potrošnji vina', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Morali\'{c}, Sanja}, year = {2014}, pages = {135}, keywords = {generacija Y, potro\v{s}nja vina, obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a, motivi potro\v{s}nje, razlike obilje\v{z}ja i \v{z}ivotnih stilova razli\v{c}itih generacijskih grupa potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Analiza motiva i obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a generacije Y u potro\v{s}nji vina}, keyword = {generacija Y, potro\v{s}nja vina, obilje\v{z}ja potro\v{s}a\v{c}a, motivi potro\v{s}nje, razlike obilje\v{z}ja i \v{z}ivotnih stilova razli\v{c}itih generacijskih grupa potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Morali\'{c}, Sanja}, year = {2014}, pages = {135}, keywords = {generation Y, wine consumption, characteristics of consumers, motives of consumption, differences of characteristics and lifestyles between generational cohorts}, title = {ANALYSES OF MOTIVES AND CHARACTERISTICS OF GENERATION Y WINE CONSUMERS}, keyword = {generation Y, wine consumption, characteristics of consumers, motives of consumption, differences of characteristics and lifestyles between generational cohorts}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font