Pregled bibliografske jedinice broj: 698475
Medijska komunikacija
Medijska komunikacija. Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2014 (monografija)
CROSBI ID: 698475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska komunikacija
(Media Communication)
Autori
Plenković, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatsko komunikološko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
150
ISBN
978-953-6226-26-9
Ključne riječi
medijska komunikacija; novi mediji; društvene mreže
(media communication; new media; social networks)
Sažetak
Analizirajući Hrvatsko novinarstvo i medije u protekla dva desetljeća (1992.- 2012.), u postupku pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji (EU), je razvidno da naše novinarstvo i mediji usvajaju europske medijske, vlasničke, tržišne i političke standarde te nova medijska i ICT postignuća. U tom složenom i mukotrpnom europskom komunikacijskom procesu, prelaska iz starog sustava javnog informiranja u novi sustav dijaloškog javnog komuniciranja, Ugovorom o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji (EU) postavljene su obvezne pravne i medijske pretpostavke za ostvarivanje članstva Republike Hrvatske u Europskoj uniji (EU). Hrvatska je u tom pogledu ispunila sve pregovaračke zahtjeve a posebno iz progovaračkog poglavlja (10) kojie se odnose na »Informacijsko društvo i medije«.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(autor)