Pregled bibliografske jedinice broj: 697000
Market Segments Specialites of Construction Industrys Comoditi and Services
Market Segments Specialites of Construction Industrys Comoditi and Services // Management in razvoj organizacije
Maribor: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2005. str. 806-820 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 697000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Market Segments Specialites of Construction Industrys Comoditi and Services
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Management in razvoj organizacije
/ - Maribor : Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2005, 806-820
ISBN
961-232-176-0
Skup
24. međunarodna znanstvena konferenca o razvoju organizacijskih ved
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing mix in the construction
Sažetak
Autor analizira elemente marketing miksa u građevinarstvu. S obzirom da je građevinarstvo specifična djelatnost glede dinamike i uvjeta egzistiranja, elementi marketing miksa zavrjeđuju posebnu pozornost. Razlog za ovo razmatranje je i taj što se vrlo malo autora bavi navedenom problematikom. Ovome treba dodati i činjenicu da je građevinarstvo - osobito u tranzicijskim uvjetima - u fazi složenog restrukturiranja. Autor ističe posebnosti građevinarstva, definira elemente marketing miksa kao njihove posebnosti te u matričnom komparativnom obliku analizira elemente marketing miksa i njihove posebne sastavnice.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)