Pregled bibliografske jedinice broj: 696064
Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti
Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 221-236 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 696064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti
(Ranking the Republic of Croatia within the European Union regarding the employment of the internet by governmental institutions in public relations)
Autori
Balenović, Neven ; Ratkić, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga
/ Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 221-236
ISBN
978-953-57657-3-8
Skup
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni mediji i društvene mreže; politički marketing; Hrvatska; EU; Facebook; Twitter; YouTube
(Social media and Social networks; political marketing; Croatia; EU; Facebook; Twitter; YouTube)
Sažetak
Koncept web 2.0 i suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) u proteklom su desetljeću značajno utjecale na razvoj političke komunikacije u svijetu. Međutim, za razliku od političkih stranaka, tijela državne vlasti manje su prilagodljiva i sporije prihvaćaju nove medije komunikacije. Temeljni cilj provedenog istraživanja bio je utvrditi u kojoj mjeri tijela izvršne vlasti Europske unije i europskih država koriste internetske društvene medije u komunikaciji s građanima, utvrditi diferencijacije u komunikaciji s građanima s obzirom na razinu korištenja konvencionalnih internetskih alata političkog marketinga te u tom kontekstu pozicionirati Hrvatsku kao najnoviju članicu Europske unije. U istraživanju je provedena analiza razine korištenja internetskih tehnologija od strane institucija Europske unije, svih država članica i mikrodržava unutar teritorija Europske unije te država kandidata i potencijalnih kandidata za pristup u Europsku uniju. Ispitana su četiri internetska komunikacijska kanala: web-sjedište i elektronička pošta kao konvencionalni kanali komunikacije s jedne te internetske društvene mreže (Facebook, Twitter itd.) i web-mjesta za dijeljenje i razmjenu sadržaja (YouTube) kao novi mediji komunikacije s druge strane. Na osnovu dobivenih rezultata, zaključeno je kako Hrvatska, s obzirom na razinu komunikacije putem internetskih komunikacijskih kanala, zauzima jednu od vodećih pozicija u Europi i u tom kontekstu može biti primjerom drugim članicama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti