Pregled bibliografske jedinice broj: 696063
Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima
Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 154-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 696063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima
(An analysis of social media marketing in the Croatian hotel industry)
Autori
Balenović, Neven ; Ratkić, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga
/ Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 154-166
ISBN
978-953-57657-3-8
Skup
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni medij i društvene mreže; odnosi s kupcima; hotel; Hrvatska; Facebook; Twitter; YouTube
(Social media and social networks; customer relations; hotel; Croatia; Facebook; Twitter; YouTube)
Sažetak
Temeljni cilj istraživanja bio je utvrditi kako hoteli u odnosima s kupcima koriste internetske društvene mreže (Facebook, Twitter, Instagram itd), kao sve popularniji medij dvosmjerne komunikacije i utvrditi diferencijacije u odnosima s kupcima putem ovog medija s obzirom na geografski kriterij, vrstu, veličinu i kategoriju hotela unutar Republike Hrvatske. Na adrese elektroničke pošte hotela u Republici Hrvatskoj, poslan je anketni upitnik s pitanjima kako i na koji način hoteli koriste društvene mreže u svrhu promocije svojih usluga, kao i povećanja konkurentnosti hrvatskog turizma na europskom tržištu. S druge strane, za stratificiran i slučajan uzorak od 200 hrvatskih hotela, provedena je analiza kvalitete njihovih profila na društvenim mrežama i razina aktivnosti na njima. Na temelju dobivenih podataka zaključeno je kako 70% hrvatskih hotela koristi barem jednu društvenu mrežu kao internetski marketinški kanal, uz određene diferencijacije s obzirom na geografsko područje, vrstu, veličinu i kategoriju hotela. Uzevši u obzir globalne trendove u navikama potencijalnih gostiju, rezultati impliciraju kako hrvatski hoteli imaju još prostora za dodatno iskorištavanje marketinškog potencijala kojeg pružaju društveni mediji na internetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti