Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 696063

Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima


Balenović, Neven; Ratkić, Hrvoje
Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 154-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 696063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima
(An analysis of social media marketing in the Croatian hotel industry)

Autori
Balenović, Neven ; Ratkić, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 154-166

ISBN
978-953-57657-3-8

Skup
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društveni medij i društvene mreže; odnosi s kupcima; hotel; Hrvatska; Facebook; Twitter; YouTube
(Social media and social networks; customer relations; hotel; Croatia; Facebook; Twitter; YouTube)

Sažetak
Temeljni cilj istraživanja bio je utvrditi kako hoteli u odnosima s kupcima koriste internetske društvene mreže (Facebook, Twitter, Instagram itd), kao sve popularniji medij dvosmjerne komunikacije i utvrditi diferencijacije u odnosima s kupcima putem ovog medija s obzirom na geografski kriterij, vrstu, veličinu i kategoriju hotela unutar Republike Hrvatske. Na adrese elektroničke pošte hotela u Republici Hrvatskoj, poslan je anketni upitnik s pitanjima kako i na koji način hoteli koriste društvene mreže u svrhu promocije svojih usluga, kao i povećanja konkurentnosti hrvatskog turizma na europskom tržištu. S druge strane, za stratificiran i slučajan uzorak od 200 hrvatskih hotela, provedena je analiza kvalitete njihovih profila na društvenim mrežama i razina aktivnosti na njima. Na temelju dobivenih podataka zaključeno je kako 70% hrvatskih hotela koristi barem jednu društvenu mrežu kao internetski marketinški kanal, uz određene diferencijacije s obzirom na geografsko područje, vrstu, veličinu i kategoriju hotela. Uzevši u obzir globalne trendove u navikama potencijalnih gostiju, rezultati impliciraju kako hrvatski hoteli imaju još prostora za dodatno iskorištavanje marketinškog potencijala kojeg pružaju društveni mediji na internetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Hrvoje Ratkić (autor)

Avatar Url Neven Balenović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balenović, Neven; Ratkić, Hrvoje
Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 154-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Balenović, N. & Ratkić, H. (2014) Analiza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima. U: Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.)HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga.
@article{article, author = {Balenovi\'{c}, Neven and Ratki\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {154-166}, keywords = {dru\v{s}tveni medij i dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi s kupcima, hotel, Hrvatska, Facebook, Twitter, YouTube}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Analiza marketinga putem dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u hrvatskim hotelima}, keyword = {dru\v{s}tveni medij i dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi s kupcima, hotel, Hrvatska, Facebook, Twitter, YouTube}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Balenovi\'{c}, Neven and Ratki\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {154-166}, keywords = {Social media and social networks, customer relations, hotel, Croatia, Facebook, Twitter, YouTube}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {An analysis of social media marketing in the Croatian hotel industry}, keyword = {Social media and social networks, customer relations, hotel, Croatia, Facebook, Twitter, YouTube}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font