Pregled bibliografske jedinice broj: 696060
Odnosi s kupcima putem elektroničke pošte u hrvatskim hotelima
Odnosi s kupcima putem elektroničke pošte u hrvatskim hotelima // Zbornik radova / 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“ / Tanja Radić Lakoš, Ivana Bratić, Anita Grubišić, Drago Marguš, Dijana Mečev, Marina Pavlović, Ivica Poljičak, Marko Radačić, Jelena Šišara, Frane Urem (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2013. str. 424-437 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 696060 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s kupcima putem elektroničke pošte u hrvatskim hotelima
(E-mail customer relations in the Croatian hotel industry)
Autori
Balenović, Neven ; Buzov, Igor ; Buzov Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova / 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“
/ Tanja Radić Lakoš, Ivana Bratić, Anita Grubišić, Drago Marguš, Dijana Mečev, Marina Pavlović, Ivica Poljičak, Marko Radačić, Jelena Šišara, Frane Urem - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2013, 424-437
Skup
1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
elektronička pošta; odnosi s kupcima; hotel; Hrvatska
(e-mail; customer relations; hotels; Croatia)
Sažetak
Ovaj rad replicira i proširuje studiju koju su napravili Frey i dr. (2003.). Temeljni cilj istraživanja bio je utvrditi kako hoteli u odnosima s kupcima koriste elektroničku poštu, kao osnovni internetski komunikacijski alat i utvrditi diferencijacije u odnosima s kupcima putem ovog medija s obzirom na razinu korištenja drugih internetskih marketinških kanala te po geografskom kriteriju, vrsti, veličini i kategoriji hotela unutar Republike Hrvatske. Na adrese elektroničke pošte 100 hotela u Republici Hrvatskoj, koji čine stratificiran i slučajan uzorak, poslana je poruka na engleskom jeziku, s upitom o raspoloživosti njihovih smještajnih kapaciteta i posebnih usluga za određene datume. Na osnovi brzine i kvalitete dobivenih odgovora, zaključeno je kako hoteli s višom razinom korištenja internetskih marketinških kanala brže i kvalitetnije odgovaraju na traženi upit, uz određene diferencijacije s obzirom na geografsko područje, vrstu, veličinu i kategoriju hotela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti