Pregled bibliografske jedinice broj: 694983
Istina je neprofitna
Istina je neprofitna // The Philosophy of Media is the Message
Saarbrücken: Lambert Academic Publishing, 2019. str. 141-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 694983 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istina je neprofitna
(The Truth is non-profit)
Autori
Alić, Sead
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The Philosophy of Media is the Message
/ - Saarbrücken : Lambert Academic Publishing, 2019, 141-144
ISBN
978-613-9-44393-2
Skup
17. ECPD International Conference RECONCILIATION, TOLERANCE AND HUMAN SECURITY IN THE BALKANS ”NEW BALKANS AND EUROPEAN UNION ENLARGEMENT”
Mjesto i datum
Budva, Crna Gora, 21.10.2011. - 22.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sloboda ; tehnologija ; neprofitni mediji
(freedom ; technology ; community media)
Sažetak
Nesreće počinju kada i ako im institucije religija, hijerarhije ljudi – počnu stavljati ograde oko njihove vjere. Ljudi vjere postaju tada ljudi hijerarhije, institucije, vjerske korporacije. Vjera u tim slučajevima gubi snagu. Na njeno mjesto dolazi nešto poput navijačke strasti. Tu raste opasnost da se u ime Boga rade neprihvatljive stvari. I radile su se. I rade se. Sloboda prodaje S druge strane, u ime slobode, u ime jednakosti, prava na informaciju, u ime demokracije… banke i velike multinacionalne korporacije danas uz pomoć velikih medijskih korporacija – slobodu reduciraju na slobodu prodaje, jednakost reduciraju na jednakost obveza plaćanja lihvarskih kamata, pravo na informaciju svode na pravo da informaciju pretvore u robu i njome trguju, a pritom demokraciju imaju samo kao ukrasni plašt ispod kojega se zbivaju neprihvatljivi procesi. Globalni procesi omogućeni tehnologijom brzih komunikacija, tehnologijom suvremenih umrežavanja – uz ono pozitivno, nažalost, donose previše negativnih, pa i opasnih tendencija. Otpor građana trećega svijeta prema globalizacijskom unificiranju pojavljuje se i u obliku povlačenja čitavih nacija u ono područje u kojemu se ljudi mogu osjećati nepokorenima. Gdje im obećavaju da će biti svoji. To je područje religija. Religije su međutim (u organizacijskom smislu) velike korporacije, hijerarhije koje će učiniti sve za svoje napredovanje, umnažanje duša i profita. Sve znači među ostalim i pronalaženje neprijatelja. Neprijatelj je uvijek onaj drugi, onaj različiti, onaj nepoznati… - See more at: http://www.civilnodrustvo.hr/index.php? id=71&tx_ttnews[tt_news]=527&cHash=e5d3a12f48c0d49 b75fa78660a4b3fd6#sthash.ULvnRBvs.dpuf
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija
Napomena
Rad je objavljen na stranicama civilnodrustvo.hr i
rad je objavljen pod naslovom Nonprofit and profit
media za knjigu The Philosophy of Media is the
Message.