Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 694226

Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije


Toussaint, Ivana
Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 694226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije
(Characteristics of the curriculum of civic and health education in the Republic of Croatia and some countries of the European Union)

Autori
Toussaint, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
18.02

Godina
2014

Stranica
51

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
kurikulumski pristup; građanski odgoj; zdravstveni odgoj
(curriculum approach; civic and citizenship education; health education)

Sažetak
Uvođenjem kurikulumskog pristupa utemeljenog na učeničkim kompetencijama u hrvatskom odgojnom – obrazovnom sustavu predviđeno je i implementiranje međupredmetnih tema koje u našem školskom sustavu predstavljaju novinu. U ovom radu poseban naglasak je stavljen na analizu kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj, te Nizozemskoj i Italiji. Nizozemski sustav odabran je zbog otvorenosti kurikuluma, a talijanski sustav zbog utjecaja Katoličke crkve i politike na organizaciju obrazovanja. Pri analizi kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja i obrazovanja tih triju zemalja poseban naglasak je stavljen na strukturu kurikuluma, način implementacije u nastavni proces, satnicu, socijalne oblike i metode rada, te kompetentnost nastavnika i stručne službe u realiziranju samog kurikuluma. Dobiveni rezultati su uputili na značajne razlike u načinu strukturiranja i organizacije analiziranih kurikuluma u svim zemljama, pri čemu se čini potrebnim naglasiti da važnost implementacije kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja kao samostalnog predmeta u školama još uvijek nije prepoznata te da je potrebna daljnja dorada sadržajnih elemenata ovih kurikuluma, kako u Hrvatskoj, tako i u Nizozemskoj i Italiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Toussaint, Ivana
Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Toussaint, I. (2014) 'Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Toussaint, Ivana}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {kurikulumski pristup, gra\djanski odgoj, zdravstveni odgoj}, title = {Obilje\v{z}ja kurikuluma gra\djanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije}, keyword = {kurikulumski pristup, gra\djanski odgoj, zdravstveni odgoj}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Toussaint, Ivana}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {curriculum approach, civic and citizenship education, health education}, title = {Characteristics of the curriculum of civic and health education in the Republic of Croatia and some countries of the European Union}, keyword = {curriculum approach, civic and citizenship education, health education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font