Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692320

Primjena fenoloških motrenja u nastavi


MILIN, SANJA; PANDŽA, MARIJA; BARIĆ, DAVOR; IVANAC-MAŠTRUKO, MILENA
Primjena fenoloških motrenja u nastavi // 3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem : knjiga sažetaka / Jasprica, Nenad ; Pandža, Marija ; Milović, Milenko (ur.).
Murter: Hrvatsko Botaničko Društvo, 2010. str. 143-144 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 692320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena fenoloških motrenja u nastavi
(Application of phenological observations in the teaching)

Autori
MILIN, SANJA ; PANDŽA, MARIJA ; BARIĆ, DAVOR ; IVANAC-MAŠTRUKO, MILENA

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem : knjiga sažetaka / Jasprica, Nenad ; Pandža, Marija ; Milović, Milenko - Murter : Hrvatsko Botaničko Društvo, 2010, 143-144

Skup
3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 23.09.2010. - 26.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
fenologija
(phenology)

Sažetak
Fenologija proučava pojave bioloških ciklusa i njihovu povezanost s klimom. Prikupljajući fenološke podatke za svoje područje, možemo saznati kako vegetacija odgovara na klimatske čimbenike, a istovremeno priskrbiti važne informacije koje će pridonijeti razumijevanju kako globalna klima utječe na vegetaciju i kako se mijenja. Fenološka motrenja su obavljena na smokvi (Ficus carica L.) u Tisnom, Jezerima, Murteru, Zadru te u Preku na otoku Ugljanu. Fenološka istraživanja se temelje na multidisciplinarnosti koja pretpostavlja povezivanje sadržaja više različitih struka i interdisciplinarnosti odnosno povezivanju znanja, vještina i stavova kroz integraciju sadržaja same discipline. U fenološkim motrenjima su zastupljeni sadržaji meteorologije, pedologije i biologije. Sam proces istraživanja i interpretacije dobivenih rezultata obogaćuje, nadopunjuje i, općenito, razvija postojeće kompetencije učenika.Radeći na ovakvim projektima kod učenika se razvija znanstveni pristup istraživanju, a samim boravkom u prirodi razvija se ekološka svijest. Ovakav oblik rada razvija različite kompetencije učenika, ponajviše socijalne (razvoj komunikacijskih vještina, poticanje i prihvaćanje načela timskog rada, odgovornost, uvažavanje različitosti…).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Pandža (autor)

Avatar Url Davor Barić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

MILIN, SANJA; PANDŽA, MARIJA; BARIĆ, DAVOR; IVANAC-MAŠTRUKO, MILENA
Primjena fenoloških motrenja u nastavi // 3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem : knjiga sažetaka / Jasprica, Nenad ; Pandža, Marija ; Milović, Milenko (ur.).
Murter: Hrvatsko Botaničko Društvo, 2010. str. 143-144 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
MILIN, S., PANDŽA, M., BARIĆ, D. & IVANAC-MAŠTRUKO, M. (2010) Primjena fenoloških motrenja u nastavi. U: Jasprica, N., Pandža, M. & Milović, M. (ur.)3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem : knjiga sažetaka.
@article{article, author = {MILIN, SANJA and PAND\v{Z}A, MARIJA and BARI\'{C}, DAVOR and IVANAC-MA\v{S}TRUKO, MILENA}, year = {2010}, pages = {143-144}, keywords = {fenologija}, title = {Primjena fenolo\v{s}kih motrenja u nastavi}, keyword = {fenologija}, publisher = {Hrvatsko Botani\v{c}ko Dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Murter, Hrvatska} }
@article{article, author = {MILIN, SANJA and PAND\v{Z}A, MARIJA and BARI\'{C}, DAVOR and IVANAC-MA\v{S}TRUKO, MILENA}, year = {2010}, pages = {143-144}, keywords = {phenology}, title = {Application of phenological observations in the teaching}, keyword = {phenology}, publisher = {Hrvatsko Botani\v{c}ko Dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Murter, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font