Pregled bibliografske jedinice broj: 692320
Primjena fenoloških motrenja u nastavi
Primjena fenoloških motrenja u nastavi // 3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem : knjiga sažetaka / Jasprica, Nenad ; Pandža, Marija ; Milović, Milenko (ur.).
Murter: Hrvatsko Botaničko Društvo, 2010. str. 143-144 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 692320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena fenoloških motrenja u nastavi
(Application of phenological observations in the teaching)
Autori
MILIN, SANJA ; PANDŽA, MARIJA ; BARIĆ, DAVOR ; IVANAC-MAŠTRUKO, MILENA
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem : knjiga sažetaka
/ Jasprica, Nenad ; Pandža, Marija ; Milović, Milenko - Murter : Hrvatsko Botaničko Društvo, 2010, 143-144
Skup
3. Hrvatski botanički kongres s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 23.09.2010. - 26.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
fenologija
(phenology)
Sažetak
Fenologija proučava pojave bioloških ciklusa i njihovu povezanost s klimom. Prikupljajući fenološke podatke za svoje područje, možemo saznati kako vegetacija odgovara na klimatske čimbenike, a istovremeno priskrbiti važne informacije koje će pridonijeti razumijevanju kako globalna klima utječe na vegetaciju i kako se mijenja. Fenološka motrenja su obavljena na smokvi (Ficus carica L.) u Tisnom, Jezerima, Murteru, Zadru te u Preku na otoku Ugljanu. Fenološka istraživanja se temelje na multidisciplinarnosti koja pretpostavlja povezivanje sadržaja više različitih struka i interdisciplinarnosti odnosno povezivanju znanja, vještina i stavova kroz integraciju sadržaja same discipline. U fenološkim motrenjima su zastupljeni sadržaji meteorologije, pedologije i biologije. Sam proces istraživanja i interpretacije dobivenih rezultata obogaćuje, nadopunjuje i, općenito, razvija postojeće kompetencije učenika.Radeći na ovakvim projektima kod učenika se razvija znanstveni pristup istraživanju, a samim boravkom u prirodi razvija se ekološka svijest. Ovakav oblik rada razvija različite kompetencije učenika, ponajviše socijalne (razvoj komunikacijskih vještina, poticanje i prihvaćanje načela timskog rada, odgovornost, uvažavanje različitosti…).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija