Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692278

Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia


Jakopović, Hrvoje
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia // Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2013. str. 83-92


CROSBI ID: 692278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia
(Measuring image and PR effort in social media - analysis of Facebook page Love Croatia)

Autori
Jakopović, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3

Urednik/ci
Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean

Izdavač
Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu

Grad
Novi Sad

Godina
2013

Raspon stranica
83-92

ISBN
978-86-6065-203-6

Ključne riječi
Facebook, društvene mreže, odnosi s javnošću, Hrvatska turistička zajednica, analiza sentimenta, image
(Facebook, social media, public relations, Croatian National Tourist Board, sentiment analysis, image)

Sažetak
Najpopularnija društvena mreža Facebook pruža javno dostupan uvid u mišljenja i stavove svojih korisnika. Komentari i recenzije vrlo su vrijedni za marketinške i PR stručnjake. Oni su glas bučne manjine i utjecajnih pojedinaca u virtualnom prostoru te samim time utječu na donošenje odluka. Istraživanje pruža uvid u primjenjivu metriku odnosa s javnošću, mjerenje imidža i PR učinaka na Facebook stranici Love Croatia. Analiza sentimenta je korištena za identificiranje pozitivnih i negativnih osjećaja korisnika Facebook stranice Love Croatia usmjerenih prema Hrvatskoj te za određivanje ključnih karakteristika koje opisuju zemlju. Mjerenjem je stope odgovora (engl. Response Rate) i prosječnog vremena za odgovor (engl. Average Response Time) izmjerena učinkovitost odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice na njihovoj Facebook stranici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Jakopović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jakopović, Hrvoje
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia // Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2013. str. 83-92
Jakopović, H. (2013) Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia. U: Valić Nedeljković, D. & Pralica, D. (ur.) Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3. Novi Sad, Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, str. 83-92.
@inbook{inbook, author = {Jakopovi\'{c}, Hrvoje}, year = {2013}, pages = {83-92}, keywords = {Facebook, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Hrvatska turisti\v{c}ka zajednica, analiza sentimenta, image}, isbn = {978-86-6065-203-6}, title = {Mjerenje imid\v{z}a i u\v{c}inaka odnosa s javno\v{s}\'{c}u na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama – analiza Facebook stranice Love Croatia}, keyword = {Facebook, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Hrvatska turisti\v{c}ka zajednica, analiza sentimenta, image}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad} }
@inbook{inbook, author = {Jakopovi\'{c}, Hrvoje}, year = {2013}, pages = {83-92}, keywords = {Facebook, social media, public relations, Croatian National Tourist Board, sentiment analysis, image}, isbn = {978-86-6065-203-6}, title = {Measuring image and PR effort in social media - analysis of Facebook page Love Croatia}, keyword = {Facebook, social media, public relations, Croatian National Tourist Board, sentiment analysis, image}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font