Pregled bibliografske jedinice broj: 692278
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia // Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2013. str. 83-92
CROSBI ID: 692278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia
(Measuring image and PR effort in social media - analysis of Facebook page Love Croatia)
Autori
Jakopović, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3
Urednik/ci
Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean
Izdavač
Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu
Grad
Novi Sad
Godina
2013
Raspon stranica
83-92
ISBN
978-86-6065-203-6
Ključne riječi
Facebook, društvene mreže, odnosi s javnošću, Hrvatska turistička zajednica, analiza sentimenta, image
(Facebook, social media, public relations, Croatian National Tourist Board, sentiment analysis, image)
Sažetak
Najpopularnija društvena mreža Facebook pruža javno dostupan uvid u mišljenja i stavove svojih korisnika. Komentari i recenzije vrlo su vrijedni za marketinške i PR stručnjake. Oni su glas bučne manjine i utjecajnih pojedinaca u virtualnom prostoru te samim time utječu na donošenje odluka. Istraživanje pruža uvid u primjenjivu metriku odnosa s javnošću, mjerenje imidža i PR učinaka na Facebook stranici Love Croatia. Analiza sentimenta je korištena za identificiranje pozitivnih i negativnih osjećaja korisnika Facebook stranice Love Croatia usmjerenih prema Hrvatskoj te za određivanje ključnih karakteristika koje opisuju zemlju. Mjerenjem je stope odgovora (engl. Response Rate) i prosječnog vremena za odgovor (engl. Average Response Time) izmjerena učinkovitost odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice na njihovoj Facebook stranici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti