Pregled bibliografske jedinice broj: 692229
Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj
Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj // Povijest u nastavi, 20 (2012), 233-237 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 692229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj
(Changes in the history teaching in Poland)
Autori
Najbar-Agičić, Magdalena
Izvornik
Povijest u nastavi (1334-1375) 20
(2012);
233-237
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
školski sustav u Poljskoj; reforma školstva; nastava povijesti
(schools sistem in Poland; school reform; history teaching)
Sažetak
U tekstu ukratko se prikazuje reforma školstva provedena u Republici Poljskoj od 1999. godine s posebnim naglaskom na mjesto nastave povijesti u novom sustavu. POsebno se govori o najnovijim promjenama okvirnog kurikuluma, kojima su u nastavi povijesti uvedene značajne promjene, a koji je izazvao i određena, uglavnom ideološki motivirana, protivljenja. Novi se kurikulumom uvodi izbornost u zadnje dvije godine prije državne mature, to jest u 11. i 12. godini školovanja (to se odnosi i na nastavu drugih predmeta), pa će na taj način neki učenici imati donekle reduciranu nastavu povijesti povezanu s građanskim odgojem, dok bi oni koji se odlučuju za polaganje državne mature iz povijesti trebali imati značajno povećanu satnicu toga predmeta i produbljen pristup gradivu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0890 - Hrvatska historiografija i nastava povijesti (19.-21. stoljeće) (Agičić, Damir, MZOS ) ( CroRIS)
Profili:
Magdalena Najbar-Agičić
(autor)