Pregled bibliografske jedinice broj: 691994
Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva
Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva // Módszertani közlöny, 3 (2013), 1; 82-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 691994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva
(Encouraging students to work with textbooks Nature and Society)
Autori
Borić, Edita
Izvornik
Módszertani közlöny (2217-4540) 3
(2013), 1;
82-89
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
metoda praktičnog rada ; praktičan rad ; udžbenici ; radne bilježnice ; Priroda i društvo
(method of practical work ; practical work ; textbooks ; workbooks ; Nature and Society)
Sažetak
Uvođenjem praktičnog rada u nastavu Prirode i društva, učenje se povezuje sa svakidašnjim životom te se učeniku omogućava da iskustveno dolazi do određenih spoznaja i rješenja pojedinih zadanih problema. Učenje iskustvom je i najbolji način učenja u nastavi Prirode i društva. Praktični radovi u nastavi Prirode i društva omogućuju učenicima da osvijeste različite misaone operacije, razviju interes za upoznavanje prirode i formiraju mišljenje. Cilj je ovog rada utvrditi kvantitetu i kvalitetu praktičnih radova u važećim udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razreda osnovne škole odobrenih od Ministarstva znanost, obrazovanja i športa. Analizirano je 12 udžbenika i 12 radnih bilježnica. Dobiveni rezultati ukazuju da je broj praktičnih radova u udžbenicima i radnim bilježnicama nedovoljan. Praktični radovi nisu precizno zadani i dio ih nije prilagođen dobi učenika. potrebno je didaktičko - metodički oblikovati udžbenike i radne bilježnice Prirode i društva na način da sadrže više istraživačkih zadataka koji potiču učenike na aktivan odnos prema učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(autor)