Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 691672

Upravljanje markom regije


Špilek, Tamara
Upravljanje markom regije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagrebu


CROSBI ID: 691672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markom regije
(Brand management of region)

Autori
Špilek, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagrebu

Datum
12.03

Godina
2014

Stranica
66

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marka regije; imidž marke; elementi marke; upravljanje markom; percepcija Međimurja
(region brand; brand image; brand elements; brand management; percepcion of Međimurje)

Sažetak
Marka je već desetljećima jedan od najpopularnijih marketinških instrumenata pomoću kojeg poduzeća pokušavaju diferencirati svoje proizvode, usluge ali i sebe od konkurencije i tako steći što veći profit. U cilju povećanja atraktivnosti regije kao turističke destinacije, mjesta za život i rad, investiranje te porijekla proizvoda i usluga sve se više regionalnih vlasti upušta u iznimno složen proces razvoja marke regije. U taj proces uz regionalne vlasti, kao najčešćeg inicijatora projekta, trebaju se uključiti svi dionici tog područja – stvanovništvo, poslovni subjekti i neprofitne organizacije kako bi se izgradio jedinstveni zajednički identitet i uspješno kreirao željeni imidž regije. Rad s jedne strane objedinjuje teorijska razmatranja o marki i imidžu marke, elementima koji najviše mogu doprinjeti izgradnji snažne marke regije i važnost marke regije, i s druge strane rezultate istraživanjen na konktretnom primjeru Međimurske županije. Temeljem prikupljnih spoznaja preporučuje se smjer kojim bi se Međimurska županija trebala razvijati kao marka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Špilek, Tamara
Upravljanje markom regije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagrebu
Špilek, T. (2014) 'Upravljanje markom regije', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagrebu.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}pilek, Tamara}, year = {2014}, pages = {66}, keywords = {marka regije, imid\v{z} marke, elementi marke, upravljanje markom, percepcija Me\djimurja}, title = {Upravljanje markom regije}, keyword = {marka regije, imid\v{z} marke, elementi marke, upravljanje markom, percepcija Me\djimurja}, publisherplace = {Zagrebu} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}pilek, Tamara}, year = {2014}, pages = {66}, keywords = {region brand, brand image, brand elements, brand management, percepcion of Me\djimurje}, title = {Brand management of region}, keyword = {region brand, brand image, brand elements, brand management, percepcion of Me\djimurje}, publisherplace = {Zagrebu} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font