Pregled bibliografske jedinice broj: 691672
Upravljanje markom regije
Upravljanje markom regije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagrebu
CROSBI ID: 691672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje markom regije
(Brand management of region)
Autori
Špilek, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagrebu
Datum
12.03
Godina
2014
Stranica
66
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marka regije; imidž marke; elementi marke; upravljanje markom; percepcija Međimurja
(region brand; brand image; brand elements; brand management; percepcion of Međimurje)
Sažetak
Marka je već desetljećima jedan od najpopularnijih marketinških instrumenata pomoću kojeg poduzeća pokušavaju diferencirati svoje proizvode, usluge ali i sebe od konkurencije i tako steći što veći profit. U cilju povećanja atraktivnosti regije kao turističke destinacije, mjesta za život i rad, investiranje te porijekla proizvoda i usluga sve se više regionalnih vlasti upušta u iznimno složen proces razvoja marke regije. U taj proces uz regionalne vlasti, kao najčešćeg inicijatora projekta, trebaju se uključiti svi dionici tog područja – stvanovništvo, poslovni subjekti i neprofitne organizacije kako bi se izgradio jedinstveni zajednički identitet i uspješno kreirao željeni imidž regije. Rad s jedne strane objedinjuje teorijska razmatranja o marki i imidžu marke, elementima koji najviše mogu doprinjeti izgradnji snažne marke regije i važnost marke regije, i s druge strane rezultate istraživanjen na konktretnom primjeru Međimurske županije. Temeljem prikupljnih spoznaja preporučuje se smjer kojim bi se Međimurska županija trebala razvijati kao marka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija