Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 690232

Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju


Jurković, Zvonimir; Marošević, Katarina
Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXVI (2013), 2; 496-508 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 690232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju
(Impact of information technology on business communication)

Autori
Jurković, Zvonimir ; Marošević, Katarina

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XXVI (2013), 2; 496-508

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
poslovna komunikacija; informacijska tehnologija; komunikacijski alati; promjene; e-mediji; interaktivno okruženje
(business communication; information technology; communication tools; change; e-media; interactive environment)

Sažetak
Poslovna komunikacija vrlo je važan dio poslovanja, organizacije i upravljačkog sustava dok informacijska tehnologija predstavlja spregu mikroelektronike, računala, telekomunikacija i softvera, koja omogućuje unos, obradu i distribuciju informacija. Dakle, informacijska je tehnologija jedna od ključnih generičkih tehnologija jer prodire u sva područja gospodarstva, društvenoga i privatnoga života i u njih unosi radikalne promjene. Različite informacijske tehnologije i komunikacija usko su povezani. Naime, nova, suvremena ili 2.0 poslovna komunikacija definira aktivne čimbenike u potpuno novoj okolini procesa poslovnoga komuniciranja. Za djelotvornu uporabu novoga pristupa poslovnoj komunikaciji, potrebno je dobro poznavanje različite komunikacijske tehnologije. Cilj rada odnosi se na prikaz sinteze informacija o suvremenoj poslovnoj komunikaciji istraživačkoga osvrta koji daje pregled koliko informacijska tehnologija utječe na poslovnu komunikaciju u praksi na primjeru privatnoga gospodarskog subjekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Radovi objavljeni u časopisu referiraju se u: CAB International, Wallingford, United Kingdom EBSCOhost, Ipswich, USA, EconLit, Pittsburg, USA Sociological Abstracts, San Diego, USA, ProQuest, London, United Kingdom Hrčak.



POVEZANOST RADA


Projekti:
111-0101427-0784 - TEORIJA I PRAKSA INSTITUCIONALNOG PRISTUPA REGIONALNOM RAZVOJU (Barković Bojanić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek

Citiraj ovu publikaciju:

Jurković, Zvonimir; Marošević, Katarina
Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXVI (2013), 2; 496-508 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Jurković, Z. & Marošević, K. (2013) Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXVI (2), 496-508.
@article{article, author = {Jurkovi\'{c}, Zvonimir and Maro\v{s}evi\'{c}, Katarina}, year = {2013}, pages = {496-508}, keywords = {poslovna komunikacija, informacijska tehnologija, komunikacijski alati, promjene, e-mediji, interaktivno okru\v{z}enje}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XXVI}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikciju}, keyword = {poslovna komunikacija, informacijska tehnologija, komunikacijski alati, promjene, e-mediji, interaktivno okru\v{z}enje} }
@article{article, author = {Jurkovi\'{c}, Zvonimir and Maro\v{s}evi\'{c}, Katarina}, year = {2013}, pages = {496-508}, keywords = {business communication, information technology, communication tools, change, e-media, interactive environment}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XXVI}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Impact of information technology on business communication}, keyword = {business communication, information technology, communication tools, change, e-media, interactive environment} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font