Pregled bibliografske jedinice broj: 689988
Uvođenje sustava kvalitete u institucije visokog obrazovanja
Uvođenje sustava kvalitete u institucije visokog obrazovanja // Dubrovnik Conference on Higher Education, Addressing Questions on Institutional Reforms ion Creating the European Higher Education Area / University of Zagreb, University of Novi Sad, University of Vienna (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 689988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje sustava kvalitete u institucije visokog obrazovanja
(Implementation of quality management system in the institutions of higher education)
Autori
Topić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Dubrovnik Conference on Higher Education, Addressing Questions on Institutional Reforms ion Creating the European Higher Education Area
/ University of Zagreb, University of Novi Sad, University of Vienna - , 2007
Skup
Dubrovnik Conference on Higher Education, TEMPUS
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 29.10.2007. - 31.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom u obrazovanju; ISO 9001: 2000; veleučilište u sustavu kvalitete
(Quality System Management in Education; ISO 9001:2000; Polytechnic College in Quality System)
Sažetak
Kao direktorica za poslovanje i kvalitetu Veleučilišta Velika Gorica, Tamara Topić, uspješno vodi projekt uvođenja sustava ISO 9001 u sva područja djelovanja Veleučilišta Velika Gorica. Temeljem tog iskustva te iskustva sličnog projekta uvođenja sustava kvalitete u Visoku školu za sigurnost, T.Topić je izradila i obranila magistarski rad na temu: Uvođenje sustava kvalitete u institucije visokog obrazovanja. Rad prezentiran na TEMPUS konferenciji, daje pregled magistarskog rada, i ističe značaj normizacije i prednosti uvođenja sustava kvalitete sukladno normi ISO 9001, u institucije visokog obrazovanja. Posebno je istaknuta problematika uvođenja sustava ISO 9001 u proces nastave, te razlike u terminologiji norme u odnosu na potrebe obrazovnih institucija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti
POVEZANOST RADA