Pregled bibliografske jedinice broj: 689869
Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj
Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 689869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj
(Learning German as a Foreign Language in Kindergarten in Croatia)
Autori
Beštak, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.02
Godina
2014
Stranica
74
Mentor
Häusler, Maja ; Žiborski Kovačić, Vita
Ključne riječi
Rano učenje stranih jezika; nastava stranih jezika; njemački kao strani jezik
(Very early learning of foreign languages; foreign language teaching; German as a foreign language)
Sažetak
U teorijskom dijelu autorica prikazuje razvitak dječjih kognitivnih sposobnosti sa stanovišta razvojne psihologije, te pobliže prikazuje stadije razvoja po Piagetu. Zatim objašnjava pojam ranog učenja stranoga jezika i opisuje modele po kojima se ono može provoditi u vrtićima. Cilj istraživačkog dijela bio je pribaviti podatke o programima učenja stranih jezika u vrtićima u Hrvatskoj. Podaci su sakupljeni pomoću opširnog upitnika, te statistički odrađeni. Rezultati pokazuju u kojoj su mjeri zastupljeni pojedini strani jezici, te koji se modeli češće, a koji rjeđe provode. Hospitacijama u nekoliko zagrebačkih vrtića autorica je stekla uvid u konkretan rad s djecom, a otvorenim pitanjima i razgovorom dobivene su daljnje spoznaje o podučavanju djece stranim jezicima i poteškoćama pri tome.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Hausler, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vita Žiborski Kovačić
(mentor)