Pregled bibliografske jedinice broj: 689853
Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu
Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu // Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća Tehničke kulture
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 689853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu
(CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING IN TECHNICAL EDUCATION THROUGH PROBLEM-PROJECT TEACHING)
Autori
Purković, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća Tehničke kulture
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.08.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kontekstualno učenje i poučavanje; kontekstualni pristup nastavi; nastavni kontekst; problemska nastava; projektna nastava
(contextual learning and teaching; contextual approach to teaching; teaching context; problem-based learning; project-based teaching)
Sažetak
Otkrivanje smisla i značenja sadržaja koji se uče spada u temeljne probleme svake nastave i učenja, pa tako i tehničkog odgoja i obrazovanja u cjelosti. Kontekstualno učenje i poučavanje, odnosno, kontekstualni pristup nastavi može potaknuti otkrivanje smisla i značenja sadržaja, te tako bitno utjecati na kakvoću tehničkog obrazovanja. U radu se iznosi temeljno određenje i struktura nastavnog konteksta, te teorijska polazišta i osobine kontekstualnog učenja i poučavanja. Ujedno se iznose najbitnije vrste kontekstualnih pristupa učenju i poučavanju, njihove komparativne prednosti u odnosu na tradicionalnu nastavu, te moguća ograničenja za njihovu implementaciju u nastavi tehničke kulture. U skladu s tim izdvojen je problemsko-projektni pristup realizaciji nastave tehničkog odgoja i obrazovanja, te je iznešena struktura istog, način organizacije i realizacije, te primjeri moguće realizacije ovakvog pristupa u nastavi tehničke kulture. Kontekstualno učenje i poučavanje nedvojbeno može bitno kvalitativno unaprijediti svako tehničko obrazovanje, no njegova implementacija traži kako paradigmatski, tako i organizacijsko-metodički otklon od tradicionalnog pristupa nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija