Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 689853

Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu


Purković, Damir
Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu // Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća Tehničke kulture
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 689853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu
(CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING IN TECHNICAL EDUCATION THROUGH PROBLEM-PROJECT TEACHING)

Autori
Purković, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća Tehničke kulture

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.08.2013

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kontekstualno učenje i poučavanje; kontekstualni pristup nastavi; nastavni kontekst; problemska nastava; projektna nastava
(contextual learning and teaching; contextual approach to teaching; teaching context; problem-based learning; project-based teaching)

Sažetak
Otkrivanje smisla i značenja sadržaja koji se uče spada u temeljne probleme svake nastave i učenja, pa tako i tehničkog odgoja i obrazovanja u cjelosti. Kontekstualno učenje i poučavanje, odnosno, kontekstualni pristup nastavi može potaknuti otkrivanje smisla i značenja sadržaja, te tako bitno utjecati na kakvoću tehničkog obrazovanja. U radu se iznosi temeljno određenje i struktura nastavnog konteksta, te teorijska polazišta i osobine kontekstualnog učenja i poučavanja. Ujedno se iznose najbitnije vrste kontekstualnih pristupa učenju i poučavanju, njihove komparativne prednosti u odnosu na tradicionalnu nastavu, te moguća ograničenja za njihovu implementaciju u nastavi tehničke kulture. U skladu s tim izdvojen je problemsko-projektni pristup realizaciji nastave tehničkog odgoja i obrazovanja, te je iznešena struktura istog, način organizacije i realizacije, te primjeri moguće realizacije ovakvog pristupa u nastavi tehničke kulture. Kontekstualno učenje i poučavanje nedvojbeno može bitno kvalitativno unaprijediti svako tehničko obrazovanje, no njegova implementacija traži kako paradigmatski, tako i organizacijsko-metodički otklon od tradicionalnog pristupa nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Damir Purković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Purković, Damir
Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu // Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća Tehničke kulture
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Purković, D. (2013) Kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu. U: Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća Tehničke kulture.
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir}, year = {2013}, keywords = {kontekstualno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, kontekstualni pristup nastavi, nastavni kontekst, problemska nastava, projektna nastava}, title = {Kontekstualno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje u tehni\v{c}kom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu}, keyword = {kontekstualno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, kontekstualni pristup nastavi, nastavni kontekst, problemska nastava, projektna nastava}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir}, year = {2013}, keywords = {contextual learning and teaching, contextual approach to teaching, teaching context, problem-based learning, project-based teaching}, title = {CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING IN TECHNICAL EDUCATION THROUGH PROBLEM-PROJECT TEACHING}, keyword = {contextual learning and teaching, contextual approach to teaching, teaching context, problem-based learning, project-based teaching}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font