Pregled bibliografske jedinice broj: 689292
Interdisciplinarno poučavanje pomoću glazbenih primjera u nastavi povijesti
Interdisciplinarno poučavanje pomoću glazbenih primjera u nastavi povijesti // Povijest u nastavi, 22 (2013), 2; 95-116 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 689292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinarno poučavanje pomoću glazbenih primjera u nastavi povijesti
(Interdisciplinary teaching history by using musical examples)
Autori
Repar, Kristina
Izvornik
Povijest u nastavi (1334-1375) 22
(2013), 2;
95-116
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
glazba ; interdisciplinarnost ; povijest ; nastava ; himna ; Bloomova taksonomija ; podučavanje ; notni zapisi
(music ; interdisciplinarity ; teaching ; anthem ; Bloom taxonomy ; sheet music)
Sažetak
Članak je vezan uz radionicu održanu 28. rujna 2013. godine, na Županijskom stručnom vijeću nastavnika povijesti gimnazija Grada Zagreba.Tema radionice bila je upotreba glazbe u nastavi povijesti, prilikom koje su profesori slušali i analizirali glazbene primjere te ih stavili u povijesni kontekst. Cilj radionice bio je pokazati kako se glazba može koristiti u nastavi povijesti te da može poslužiti kao povijesni izvor. U radu su prikazani sljedeći glazbeni primjeri: Claude Joseph Rouget de Lisle:"Marseljeza", Antun Mihanović: "Lijepa naša" ("Horvatska domovina"), Dimitrija Demeter: "Prosto zrakom ptica leti", Vatroslav Lisinski: "Sva se bieli opet gora" i Giuseppe Verdi:"Va pensiero".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest