Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 689176

Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda


Brlić, Marta
Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 689176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda
(Brand extension strategy of food products)

Autori
Brlić, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.02

Godina
2014

Stranica
72

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
proširenje marke; naklonost marki; lojalnost marki; povjerenje u marku
(brand extension; brand affect; brand loyalty; brand trust)

Sažetak
Ljudi se svakodnevno susreću s različitim markama i njihovim proširenjima, a da često toga nisu ni svjesni. Strategija proširenja marke ima svoje prednosti i nedostatke, a kako bi se maksimizirale prednosti i minimizirali nedostaci poduzeću je potrebno znanje o tome kako proširiti svoju marku. Uspjeh ili neuspjeh proširenja ovisi o istraživanju tržišta koje je poduzeće provelo, o prirodi proširenja te o stavovima potrošača o proširenju. Kao primjeri proširenja marke u hrvatskoj prehrambenoj industriji proučena su poduzeća Jamnica i Zvijezda koja su uvođenjem proširenja marke (Jamnica Sensation i Zvijezda Junior) osvojile novi tržišni segment i poboljšala svoje poslovanje. Iste rezultate su ostvarile i marke iz inozemne prehrambene industrije (Coca-Cola i Heinz) sa svojim proširenjima Coca-Cola Zero i Heinz Majoneza. Glavni cilj primarnog istraživanja bio je otkriti kakve su percepcije potrošača na tržištu Republike Hrvatske o strategiji proširenja marke prehrambenog proizvoda Coca-Cola. Za istraživanje je odabrana ova marka jer zbog dobre upoznatosti s markom i njezinim karakteristikama. Strategija proširenja marke poduzeću može donijeti brojne prednosti i nedostatke, a to je i potvrđeno kroz domaće i inozemne primjere iz prehrambene industrije. Provedenim istraživanjem pokazano je da na percepcije potrošača najviše utječe naklonost potrošača prema marki i to potvrđuje ono što je ranije navedeno da potrošači značajno utječu na to hoće li neka marka i njezino proširenje biti uspješni u budućnosti ili će propasti. Upravo zbog velike ovisnosti o percepcijama potrošača o osnovnoj marki i o njezinim sadašnjim ili budućim proširenjima, potrebno je često provoditi istraživanja o percepcijama potrošača i istraživati kako određene percepcije utječu na poslovanje poduzeća te kako su međusobno povezane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brlić, Marta
Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Brlić, M. (2014) 'Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brli\'{c}, Marta}, year = {2014}, pages = {72}, keywords = {pro\v{s}irenje marke, naklonost marki, lojalnost marki, povjerenje u marku}, title = {Strategija pro\v{s}irenja marke prehrambenih proizvoda}, keyword = {pro\v{s}irenje marke, naklonost marki, lojalnost marki, povjerenje u marku}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brli\'{c}, Marta}, year = {2014}, pages = {72}, keywords = {brand extension, brand affect, brand loyalty, brand trust}, title = {Brand extension strategy of food products}, keyword = {brand extension, brand affect, brand loyalty, brand trust}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font