Pregled bibliografske jedinice broj: 689167
Cultural branding in tourism
Cultural branding in tourism // Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 131-146
CROSBI ID: 689167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cultural branding in tourism
Autori
Vitasović, Aljoša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Sustainable Tourism an Interdisciplinary Approach
Urednik/ci
Krbec, Denisa
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2013
Raspon stranica
131-146
ISBN
978-953-7498-70-2
Ključne riječi
Tourism, branding, tourist destination
Sažetak
Cultural “product” has to be formed as an attractive “product” offered to tourists who are looking to learn about the past and present heritage of the destination.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-2451 - Održivi turizam u Hrvatskoj: izrada akcijskog plana održivosti turizma Istre (Vitasović, Aljoša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Aljoša Vitasović
(autor)