Pregled bibliografske jedinice broj: 688672
Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture
Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture // Pedagogija i kultura / Ljubetić Maja ; Zrilić Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 263-269
CROSBI ID: 688672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces poučavanja u okvirima otvorenog modela nastave glazbene kulture
(Teaching Process within the Framework of Open Model of Music Education)
Autori
Seletković, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura
Urednik/ci
Ljubetić Maja ; Zrilić Smiljana
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
263-269
ISBN
978-953-99167-4-7
Ključne riječi
otvoreni model nastave glazbene kulture, kreativnost, suvremena škola
(open model of teaching, ceativity, modern school)
Sažetak
Suvremena škola koja priprema učenike za djelovanje u stvarnom svijetu zahtjeva kreativnog nastavnika. Nastavnik uz otvoreni model nastave ima mogućnost slobodno i kreativno oblikovati proces poučavanja. Osnovni postulat nastave, permanentna učenička aktivnost, može se ostvariti isključivo stalnim promišljanjem u smjeru stvaranja autentičnih pedagoških scenarija, prilagođenih individualnim potrebama i sposobnostima učenika. Aktualan, pedagoški pluralizam od nastavnika traži vrlo temeljitu pripremu jer se više ne kreše u čvrstom i ustaljenom metodičko-didaktičkom prostoru. U otvorenoj nastavi temelj sigurnosti predstavlja stalno stručno usavršavanje, čime se jača kreativan potencijal nastavnika, ali i preispituje njegova učinkovitost u radu s učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija