Pregled bibliografske jedinice broj: 688647
Od suradnje do partnerstva obitelji, odgojno-obrazovne ustanove i zajednice
Od suradnje do partnerstva obitelji, odgojno-obrazovne ustanove i zajednice / Sandra Gračan (ur.).
Zagreb: ELEMENT, d.o.o., Zagreb, 2014
CROSBI ID: 688647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od suradnje do partnerstva obitelji, odgojno-obrazovne ustanove i zajednice
(From cooperation to family, institution and comunity partnership)
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
ELEMENT, d.o.o., Zagreb
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
153
ISBN
978-953-197-673-2
Ključne riječi
obitelji; partnerstvo; razumijevanje; škola; unaprjeđivanje
(family; partnership; understanding; school; improvement)
Sažetak
U sedam poglavlja, knjiga se bavi pitanjem izgradnje partnerskih odnosa obitelji i škole shvaćene u najširem smislu te riječi. Počevši od terminološkog određenja partnerstva, stavljajući u odnos suradnju i partnerstvo te smještajući partnerstvo u razvojno-ekološki model, autorica se fokusira na roditelje/obitelji i njihovu ulogu u izgrađivanju partnerstva. Tradicionalno shvaćanje roditeljske uključenosti suprostavljeno je suvremenom, pa se u knjizi pozornost posvećuje mitovima o roditeljima kojima se teško pristupa iznoseći tezu kako su škole te kojima je teško pristupiti. Razmatrajući obitelj kao mikrosustav, njenu kulturu i roditeljski angažman u učenju i školovanju djece posebno se elaborira razvojna priroda partnerstva koja zahtijeva promjenu paradigmi za izgradnju novih partnerskih odnosa u funkciji promicanja učenja. Ističući neizostavne čimbenike koji vode prema uspješnijem partnerstvu, autorica problematizira pitanje osposobljenosti i spremnosti za partnerstvo odnosno, obostrane kompetencije roditelja i učitelja. Posljednje poglavlje knjige posvećeno je programima za roditelje, njihovoj evaluaciji te samoevaluaciji pojedinca/škole kao preduvjetu uspješnog partnerstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija