Pregled bibliografske jedinice broj: 686945
Poticanje djece mlađe školske dobi na zdrav život kroz zdravstveni odgoj
Poticanje djece mlađe školske dobi na zdrav život kroz zdravstveni odgoj // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2013. str. 65-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 686945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje djece mlađe školske dobi na zdrav život kroz zdravstveni odgoj
(HEALTH EDUCATION AS A MEANS OF ENCOURAGING HEALTHY LIVING AMONG CHILDREN OF LOWER PRIMARY SCHOOL AGE)
Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Ivić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla, 2013, 65-75
Skup
IV. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.06.2013. - 23.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zdrav život; zdravstveni odgoj; djeca mlađe školske dobi; učitelji primarnog obrazovanja
(healthy living; health education; children of lower primary school age; primary school teachers)
Sažetak
Sadržaji zdravstvenog odgoja trebaju pomoći razvoju sustava vrijednosti kod mladih osoba, potaknuti razvoj empatije i osjetljivosti za potrebe drugih. Kurikulum zdravstvenog odgoja u hrvatske osnovne i srednje škole uveden je školske godine 2012./2013. Provedba Kurikuluma zdravstvenog odgoja za učenike prvog obrazovnog ciklusa planirana je kroz sadržaje integrirane u postojeće nastavne planove i programe Prirode i društva i Tjelesne i zdravstvene kulture. Dodatni sadržaji kurikuluma zdravstvenog odgoja integrirani su u sat razredne zajednice. Kurikulum zdravstvenog odgoja ne mijenja program niti udžbenike navedenih predmeta, nego se očekuje posredovanje sadržaja primjenom novih metoda poučavanja usmjerenih na stjecanje vještina i primjenu znanja. Učitelji su dužni dati učenicima znanstveno utemeljene informacije i uvide u različita promišljanja, usvajanje vještina potrebnih za donošenje odluka važnih za očuvanje fizičkog i mentalnog zdravlja, razumijevanje različitosti, kritičko promišljanje i izgrađivanje pozitivnog odnosa prema sebi i drugima. Iz toga je razloga provedeno istraživanje kojim je ispitano mišljenje 373 učitelja primarnog obrazovanja s područja Istočne Hrvatske. Za potrebe je istraživanja sastavljena anketa od 22 tvrdnje u kojoj su učitelji procjenjivali svoje mišljenje na skali Likertovog tipa o provedbi zdravstvenog odgoja i njegovom utjecaju na kvalitetu života. Učitelji smatraju da će program zdravstvenog odgoja uvelike utjecati na poboljšanje odrastanja djece i kvalitete njihovog života, da je uvođenje zdravstvenog odgoja u škole neophodno te da su sadržaji zdravstvenog odgoja djelomično zastupljeni i udžbenicima Prirode i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek