Pregled bibliografske jedinice broj: 686475
Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu
Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 4 (2011), 291-312 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 686475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu
(Teachers' Voice About the Voice of Students: Acceptance and Usage of Students' Assessments of Teacher Effectiveness at the University of Split)
Autori
Bubić, Andreja ; Hren, Darko
Izvornik
Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu (1846-9426) 4
(2011);
291-312
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
evaluacija ; nastava ; nastavnici ; studenti ; studentske procjene učinkovitosti nastavnika
(evaluation ; teaching ; teachers ; students ; student evaluations of teacher quality)
Sažetak
Centar za unaprjeđenje kvalitete Sveučilišta u Splitu organizirao je istraživanje u kojemu su nastavnici pojedinih sastavnica Sveučilišta popunjavali online-upitnik i pružili osobni osvrt na dosadašnje iskustvo sa studentskom evaluacijom nastave. Nastavnici su u upitniku odgovarali na tri skupine pitanja: pitanja o studentima, kvaliteti nastavnika te kvaliteti same nastave. Od ukupno 1833 nastavnika Sveučilišta, upitnik je ispunilo njih 402 ili 22%. Dobiveni rezultati pokazuju kako nastavnici većinu pitanja unutar studentskih anketa smatraju korisnima, a polovina njih navodi da dobivene povratne informacije zaista utječu na ponašanje nastavnika. Od nastavnika koji prepoznaju utjecaj ankete, njih 76% navodi da je on pozitivan, najčešće u smislu da se studentski odgovori koriste u svrhu poboljšanja kvalitete nastave, dok ih 14% smatra da je taj utjecaj negativan, najčešće u smislu smanjivanja kriterija. Međutim, treba spomenuti i kako ukupno 18% nastavnika smatra ankete neinformativnima. Općenito, dobiveni rezultati su u skladu s dosadašnjim svjetskim iskustvima vezanim uz korištenje ove metode procjene učinkovitosti nastavnika, te ukazuju na potrebu za povećanjem znanja i svijesti o ovoj metodi kao i eventualnoj reviziji i poboljšanju same ankete u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu