Pregled bibliografske jedinice broj: 686040
Primjena sustava e-učenja u nastavi
Primjena sustava e-učenja u nastavi // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije), 1 (2013), 179-192 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni)
CROSBI ID: 686040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sustava e-učenja u nastavi
(Implementation of e-learning in the teaching)
Autori
Cezar Martinić, Jasminka ; Brničević Stanić, Marina ; Tomaš, Suzana
Izvornik
Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) (1847-6899) 1
(2013);
179-192
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni, stručni
Ključne riječi
sustavi e-učenja ; oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja ; implementacija sustava e-učenja
(e-learning systems ; instructional design ; implementation e-learning systems)
Sažetak
Primjenom sustava e-učenja u nastavnom okruženju učenici postaju aktivni sudionici nastave, a učitelj biva mentor (vodič). Obilježja su današnjih učenika: fleksibilnost, dinamičnost, kritičko razmišljanje, prilagođenost tehnologiji, multimedijska snalažljivost, interaktivnost, umreženost, kreativnost i prilagodljivost. Stoga, učitelji su ti koji bi trebali pratiti ovakve učenike i biti ukorak s njima. Ovim radom ukazuje se na važnost i primjenu sustava e-učenja u nastavnom procesu s učenicima prvih razreda osnovne škole. Osim toga, istraživanjem smo prikazali i primjenu i vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavim e-učenja Moodle i xTex-Sys. Istakli smo pozitivne i negativne stavove učenika i učiteljica, koji su sudjelovali u samom istraživanju, o primjeni sustava e-učenja u nastavi. Rezultati istraživanja upućuju na to da je primjena sustava e-učenja neizbježna s učenicima od najranije dobi jer im se na taj način pruža mogućnost samostalnog učenja. Zainteresiranost učenika za učenje u sustavima e-učenja i u slobodnom je vremenu značajna, zbog toga sa sigurnošću možemo zaključiti da su to generacije koje dio slobodnog vremena provode „surfajući“ prostranstvom interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija