Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 685941

Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole


Biliškov, Daria
Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 685941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole
(Application of e-learning systems in the second grade of elementary school)

Autori
Biliškov, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
16.07

Godina
2013

Stranica
117

Mentor
Suzana Tomaš

Ključne riječi
e-učenje; oblikovanje nastavnih sadržaja; implementacija nastavnih sadržaja; sustav Moodle; sustav xTEx-Sys
(e-learning; instructional design; implementation of educational materials; system Moodle; system xTEx-Sys)

Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo novu paradigmu učenja − e-učenje. E-učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja Moodle i xTEx-Sys. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike, pristupili smo empirijskom istraživanju u kojem smo proveli eksperiment s jednom skupinom. Eksperiment je proveden s učenicima drugog razreda, a dobiveni su rezultati ukazali na pozitivan stav učenika prema učenju u sustavima Moodle i xTEx-Sys. Osim toga, potvrdili smo da se ovim načinom poučavanja uloga učitelja ne umanjuje. Naprotiv. Učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik kao aktivan sudionik nastave odgovoran je za vlastito učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Biliškov, Daria
Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Biliškov, D. (2013) 'Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\v{s}kov, Daria}, year = {2013}, pages = {117}, keywords = {e-u\v{c}enje, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja, implementacija nastavnih sadr\v{z}aja, sustav Moodle, sustav xTEx-Sys}, title = {Primjena sustava e-u\v{c}enja u drugom razredu osnovne \v{s}kole}, keyword = {e-u\v{c}enje, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja, implementacija nastavnih sadr\v{z}aja, sustav Moodle, sustav xTEx-Sys}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\v{s}kov, Daria}, year = {2013}, pages = {117}, keywords = {e-learning, instructional design, implementation of educational materials, system Moodle, system xTEx-Sys}, title = {Application of e-learning systems in the second grade of elementary school}, keyword = {e-learning, instructional design, implementation of educational materials, system Moodle, system xTEx-Sys}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font