Pregled bibliografske jedinice broj: 685941
Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole
Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 685941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sustava e-učenja u drugom razredu osnovne škole
(Application of e-learning systems in the second grade of elementary school)
Autori
Biliškov, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
16.07
Godina
2013
Stranica
117
Mentor
Suzana Tomaš
Ključne riječi
e-učenje; oblikovanje nastavnih sadržaja; implementacija nastavnih sadržaja; sustav Moodle; sustav xTEx-Sys
(e-learning; instructional design; implementation of educational materials; system Moodle; system xTEx-Sys)
Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo novu paradigmu učenja − e-učenje. E-učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja Moodle i xTEx-Sys. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike, pristupili smo empirijskom istraživanju u kojem smo proveli eksperiment s jednom skupinom. Eksperiment je proveden s učenicima drugog razreda, a dobiveni su rezultati ukazali na pozitivan stav učenika prema učenju u sustavima Moodle i xTEx-Sys. Osim toga, potvrdili smo da se ovim načinom poučavanja uloga učitelja ne umanjuje. Naprotiv. Učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik kao aktivan sudionik nastave odgovoran je za vlastito učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija