Pregled bibliografske jedinice broj: 684712
Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja
Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 684712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja
(Characteristics of learning a foreign language in the reform conceptions of education)
Autori
Perišić, Lukrecija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
09.09
Godina
2013
Stranica
59
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
Waldorf; Montessori; pedagogija; jezik; strani jezik
(Waldorf; Montessori; pedagogy; language; foreign language)
Sažetak
S obzirom na prepoznavanje važnosti razvoja komunikacijskih i jezičnih kompetencija tijekom cjelokupnog procesa odgoja i obrazovanja, te s uvidom da waldorfska i Montessori pedagogija pružaju zanimljive i učinkovite načine učenja jezika s obzirom na svoja polazišta i metode rada, cilj ovoga istraživanja bio je istražiti i analizirati metodička i sadržajna rješenja učenja nematerinjeg jezika u waldorfskoj i Montessori pedagogiji putem analiziranja nastavnih programa više Montessori i waldorfskih škola u nas i zemljama Europske unije. Analizirala su se metodička rješenja učenja nematerinjeg jezika u waldorfskoj i Montessori koncepciji u područjima slušanja, govorenja, čitanja, pisanja, učenja gramatike i poticanja međukulturnog djelovanja. Nadalje, analizirale su se mogućnosti implementacije nekih metodičkih rješenja reformnih koncepcija u konvencionalno obrazovanje, te se može kazati da bi se uvođenjem različitih metoda učenja stranog jezika iz waldorfske i Montessori koncepcije dodatno pridonijelo kvaliteti konvencionalnog sustava odgoja i obrazovanja. Posebna prednost učenja nematerinjeg jezika u tim dvjema koncepcijama naročito se ogleda u njihovom nastojanju da što učinkovitije povežu kognitivni aspekt učenja s psihomotornim i afektivnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija