Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 684712

Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja


Perišić, Lukrecija
Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 684712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja
(Characteristics of learning a foreign language in the reform conceptions of education)

Autori
Perišić, Lukrecija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
09.09

Godina
2013

Stranica
59

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
Waldorf; Montessori; pedagogija; jezik; strani jezik
(Waldorf; Montessori; pedagogy; language; foreign language)

Sažetak
S obzirom na prepoznavanje važnosti razvoja komunikacijskih i jezičnih kompetencija tijekom cjelokupnog procesa odgoja i obrazovanja, te s uvidom da waldorfska i Montessori pedagogija pružaju zanimljive i učinkovite načine učenja jezika s obzirom na svoja polazišta i metode rada, cilj ovoga istraživanja bio je istražiti i analizirati metodička i sadržajna rješenja učenja nematerinjeg jezika u waldorfskoj i Montessori pedagogiji putem analiziranja nastavnih programa više Montessori i waldorfskih škola u nas i zemljama Europske unije. Analizirala su se metodička rješenja učenja nematerinjeg jezika u waldorfskoj i Montessori koncepciji u područjima slušanja, govorenja, čitanja, pisanja, učenja gramatike i poticanja međukulturnog djelovanja. Nadalje, analizirale su se mogućnosti implementacije nekih metodičkih rješenja reformnih koncepcija u konvencionalno obrazovanje, te se može kazati da bi se uvođenjem različitih metoda učenja stranog jezika iz waldorfske i Montessori koncepcije dodatno pridonijelo kvaliteti konvencionalnog sustava odgoja i obrazovanja. Posebna prednost učenja nematerinjeg jezika u tim dvjema koncepcijama naročito se ogleda u njihovom nastojanju da što učinkovitije povežu kognitivni aspekt učenja s psihomotornim i afektivnim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perišić, Lukrecija
Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Perišić, L. (2013) 'Obilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\v{s}i\'{c}, Lukrecija}, year = {2013}, pages = {59}, keywords = {Waldorf, Montessori, pedagogija, jezik, strani jezik}, title = {Obilje\v{z}ja u\v{c}enja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja}, keyword = {Waldorf, Montessori, pedagogija, jezik, strani jezik}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\v{s}i\'{c}, Lukrecija}, year = {2013}, pages = {59}, keywords = {Waldorf, Montessori, pedagogy, language, foreign language}, title = {Characteristics of learning a foreign language in the reform conceptions of education}, keyword = {Waldorf, Montessori, pedagogy, language, foreign language}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font