Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 684711

Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave


Divić, Anđela
Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 684711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave
(Self-assesment of elementary school teachers competences and self-efficacy)

Autori
Divić, Anđela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
09.09

Godina
2013

Stranica
55

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
samoprocjena nastavničke kompetentnosti; osposobljenost za nastavničko zanimanje; nastavnička samoefikasnost
(self-assessment of teaching competence; qualification for teaching profession; teachers' self-efficacy)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postoje li razlike između nastavnika razredne i predmetne nastave u samoprocjeni nastavničke kompetentnosti, osposobljenosti za nastavničko zanimanje i nastavničkoj samoefikasnosti s obzirom na vrstu zaposlenja i duljinu radnog staža. U istraživanje se krenulo od pretpostavki da će ovisno o vrsti zaposlenja i duljini radnog staža biti utvrđene značajne razlike u odnosu na ispitivane varijable. Primijenjeni su Upitnik općih podataka, Upitnik samoprocjene kompetentnosti za učiteljsku ulogu (Ljubetić i Kostović – Vranješ, 2008) i Skala učiteljske samoefikasnosti (Schwarzer, Gerdamarie, Schmitz i Daytner, 1999). Rezultati ovog istraživanja su pokazali da u samoprocjeni nastavničke kompetentnosti, osposobljenosti za nastavničko zanimanje i samoefikasnosti između nastavnica razredne i predmetne nastave nisu utvrđene značajne razlike kao i da nisu utvrđene razlike za samoprocjenu nastavničke kompetentnosti i osposobljenosti za nastavničko zanimanje s obzirom na godine radnog staža. Zanimljivo je da su za varijablu nastavničke samoefikasnosti rezultati ovog istraživanja ipak pokazali da nastavnice u rasponu staža između 11 i 20 godina iskazuju značajno nižu procjenu samoefikasnosti od ostalih sudionica istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Divić, Anđela
Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Divić, A. (2013) 'Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Divi\'{c}, An\djela}, year = {2013}, pages = {55}, keywords = {samoprocjena nastavni\v{c}ke kompetentnosti, osposobljenost za nastavni\v{c}ko zanimanje, nastavni\v{c}ka samoefikasnost}, title = {Samoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave}, keyword = {samoprocjena nastavni\v{c}ke kompetentnosti, osposobljenost za nastavni\v{c}ko zanimanje, nastavni\v{c}ka samoefikasnost}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Divi\'{c}, An\djela}, year = {2013}, pages = {55}, keywords = {self-assessment of teaching competence, qualification for teaching profession, teachers' self-efficacy}, title = {Self-assesment of elementary school teachers competences and self-efficacy}, keyword = {self-assessment of teaching competence, qualification for teaching profession, teachers' self-efficacy}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font