Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 684377

Percepcija geografije kao znanosti i školskog predmeta


Tandarić, Neven; Tekić, Ivan
Percepcija geografije kao znanosti i školskog predmeta // Hrvatski geografski glasnik, 75 (2014), 2; 101-120 doi:10.21861/HGG.2013.75.02.06 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 684377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija geografije kao znanosti i školskog predmeta
(The Perception of Geography as Science and as a School Subject)

Autori
Tandarić, Neven ; Tekić, Ivan

Izvornik
Hrvatski geografski glasnik (1331-5854) 75 (2014), 2; 101-120

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
percepcija geografije ; geografija kao znanost ; geografija kao školski predmet ; metoda snježne grude
(perception of geography ; geography as a science ; geography as a school subject ; snowball method)

Sažetak
Anketnim istraživanjem na uzorku od 1078 ispitanika iz svih županija Hrvatske, odabranih metodom snježne grude, ispitani su stavovi hrvatske javnosti o položaju geografije u sustavu znanosti i njezinoj povezanosti s drugim znanostima, važnosti geografije kao školskog predmeta, stečenim znanjima i vještinama na nastavi geografije te razumijevanju geografskog područja istraživanja. Dobiveni su odgovori analizirani s obzirom na dob ispitanika i vrstu završene srednje škole. Rezultati su pokazali da većina ispitanika geografiju smješta u interdisciplinarne znanosti, no u najvećem broju slučajeva ipak je povezuje s prirodnim znanostima. Pokazalo se i da se geografija pozitivno poima kao školski predmet s važnim ishodima učenja. Osim općenito pozitivnih stavova o geografiji kao školskom predmetu, pozitivna je i percepcija geografije kao znanosti, mada se pokazalo da je razumijevanje samog područja istraživanja geografije manjkavo te se u velikoj mjeri temelji na sadržajima koji se uče na satovima geografije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Tekić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Tandarić, Neven; Tekić, Ivan
Percepcija geografije kao znanosti i školskog predmeta // Hrvatski geografski glasnik, 75 (2014), 2; 101-120 doi:10.21861/HGG.2013.75.02.06 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Tandarić, N. & Tekić, I. (2014) Percepcija geografije kao znanosti i školskog predmeta. Hrvatski geografski glasnik, 75 (2), 101-120 doi:10.21861/HGG.2013.75.02.06.
@article{article, author = {Tandari\'{c}, Neven and Teki\'{c}, Ivan}, year = {2014}, pages = {101-120}, DOI = {10.21861/HGG.2013.75.02.06}, keywords = {percepcija geografije, geografija kao znanost, geografija kao \v{s}kolski predmet, metoda snje\v{z}ne grude}, journal = {Hrvatski geografski glasnik}, doi = {10.21861/HGG.2013.75.02.06}, volume = {75}, number = {2}, issn = {1331-5854}, title = {Percepcija geografije kao znanosti i \v{s}kolskog predmeta}, keyword = {percepcija geografije, geografija kao znanost, geografija kao \v{s}kolski predmet, metoda snje\v{z}ne grude} }
@article{article, author = {Tandari\'{c}, Neven and Teki\'{c}, Ivan}, year = {2014}, pages = {101-120}, DOI = {10.21861/HGG.2013.75.02.06}, keywords = {perception of geography, geography as a science, geography as a school subject, snowball method}, journal = {Hrvatski geografski glasnik}, doi = {10.21861/HGG.2013.75.02.06}, volume = {75}, number = {2}, issn = {1331-5854}, title = {The Perception of Geography as Science and as a School Subject}, keyword = {perception of geography, geography as a science, geography as a school subject, snowball method} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • Geobase
  • Current Geographical Publications
  • SAGE Urban Studies Abstracts
  • CSA Sociological Abstracts
  • Scopus
  • EBSCO Academic Search Complete


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font