Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 684120

Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u


Vajdić, Tomislav
Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 684120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u
(Characterisctics and methods of external evaluation of knowledage in Croatia, Finland and USA)

Autori
Vajdić, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
16.09

Godina
2013

Stranica
35

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
vanjsko vrednovanje obrazovanja; unutarnje vrednovanje obrazovanja; kvaliteta obrazovnog sustava; obrazovni standardi; Hrvatska; Finska; Sjedinjene Američke Države
(external evaluation of education; internal evaluation of education; education system quality; education standards; Croatia; Finland; United States of America)

Sažetak
Hrvatski obrazovni sustav se trenutno nalazi u fazi uspostavljanja sustava vanjskog vrednovanja obrazovanja. S obzirom na izazove s kojima je hrvatski obrazovni sustav suočen, u ovom radu se željelo istražiti obilježja i načine vanjskog vrednovanja u obrazovnim sustavima zemalja koje imaju dugu tradiciju provođenja vanjskog vrednovanja. Istražena su obilježja i načini vanjskog vrednovanja obrazovanja u SAD-u jer se radi jednom od najvećih i najheterogenijih obrazovnih sustava u svijetu čiji je sustav visokog obrazovanja pri svjetskom vrhu, što je poprilično važno jer postoji važna veza između vanjskog vrednovanja i visokog obrazovanja. Obilježja sustava vanjskog vrednovanja u Finskom obrazovanju istražena su iz razloga što je finski obrazovni sustav najprominentniji u Europi. Radi se o dva impozantna obrazovna sustava iz čijih iskustava Hrvatska može učiti, budući da još uvijek nema puno vlastitog iskustva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vajdić, Tomislav
Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Vajdić, T. (2013) 'Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vajdi\'{c}, Tomislav}, year = {2013}, pages = {35}, keywords = {vanjsko vrednovanje obrazovanja, unutarnje vrednovanje obrazovanja, kvaliteta obrazovnog sustava, obrazovni standardi, Hrvatska, Finska, Sjedinjene Ameri\v{c}ke Dr\v{z}ave}, title = {Obilje\v{z}ja i na\v{c}ini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u}, keyword = {vanjsko vrednovanje obrazovanja, unutarnje vrednovanje obrazovanja, kvaliteta obrazovnog sustava, obrazovni standardi, Hrvatska, Finska, Sjedinjene Ameri\v{c}ke Dr\v{z}ave}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vajdi\'{c}, Tomislav}, year = {2013}, pages = {35}, keywords = {external evaluation of education, internal evaluation of education, education system quality, education standards, Croatia, Finland, United States of America}, title = {Characterisctics and methods of external evaluation of knowledage in Croatia, Finland and USA}, keyword = {external evaluation of education, internal evaluation of education, education system quality, education standards, Croatia, Finland, United States of America}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font