Pregled bibliografske jedinice broj: 684120
Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u
Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 684120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u
(Characterisctics and methods of external evaluation of knowledage in Croatia, Finland and USA)
Autori
Vajdić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
16.09
Godina
2013
Stranica
35
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
vanjsko vrednovanje obrazovanja; unutarnje vrednovanje obrazovanja; kvaliteta obrazovnog sustava; obrazovni standardi; Hrvatska; Finska; Sjedinjene Američke Države
(external evaluation of education; internal evaluation of education; education system quality; education standards; Croatia; Finland; United States of America)
Sažetak
Hrvatski obrazovni sustav se trenutno nalazi u fazi uspostavljanja sustava vanjskog vrednovanja obrazovanja. S obzirom na izazove s kojima je hrvatski obrazovni sustav suočen, u ovom radu se željelo istražiti obilježja i načine vanjskog vrednovanja u obrazovnim sustavima zemalja koje imaju dugu tradiciju provođenja vanjskog vrednovanja. Istražena su obilježja i načini vanjskog vrednovanja obrazovanja u SAD-u jer se radi jednom od najvećih i najheterogenijih obrazovnih sustava u svijetu čiji je sustav visokog obrazovanja pri svjetskom vrhu, što je poprilično važno jer postoji važna veza između vanjskog vrednovanja i visokog obrazovanja. Obilježja sustava vanjskog vrednovanja u Finskom obrazovanju istražena su iz razloga što je finski obrazovni sustav najprominentniji u Europi. Radi se o dva impozantna obrazovna sustava iz čijih iskustava Hrvatska može učiti, budući da još uvijek nema puno vlastitog iskustva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija