Pregled bibliografske jedinice broj: 684099
Specifičnosti strukturiranja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom
Specifičnosti strukturiranja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 684099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti strukturiranja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom
(Specifics of structuring instructional materials for children with dyslexia and dysgraphia)
Autori
Vuković, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
16.09
Godina
2013
Stranica
30
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
specifične teškoće učenja; disleksija; disgrafija; uloga stručnih suradnika; materijali za učenje i poučavanje
(specific learning materials; dyslexia; dysgraphia; the role of professional associate; learning and teaching materials)
Sažetak
Rano uočavanje simptoma disleksije i disgrafije veoma je važno za pružanje pomoći djetetu koji ih posjeduje, stoga se u radu uz definiranje osobitosti disleksije i disgrafije poseban naglasak stavlja na ulogu učitelja i stručnih suradnika u radu s djecom s navedenim tekoćama u učenju, te naročito na didaktičkim materijalima koji mogu pomoći takvoj djeci u redovitoj nastavi. Djeca s disleksijom i disgrafijom nailaze na mnoge prepreke za usvajanje novih sadržaja, stoga im treba prilagoditi nastavni proces kao i same nastavne materijale. Nastavni materijali prilagođeni potrebama takve djece su specifični, stoga učitelji trebaju biti educirani kako i na koji način koristiti određene materijale. Ovaj rad donosi nekoliko mogućih načina prilagođivanja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija