Pregled bibliografske jedinice broj: 680641
Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti
Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti, 2012., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
CROSBI ID: 680641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti
(Model for call center management)
Autori
Toni Marić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje
Mjesto
Split
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
116
Mentor
Dujmić, Hrvoje
Ključne riječi
pozivni centar; SPCC; VoIP; brojač dolaznih poziva; brojač odlaznih poziva; IVR; TT; AWT
(call center; SPCC; VoIP; incoming calls counter; outgoing calls counter; IVR; TT; AWT)
Sažetak
Ovaj rad problematiku pozivnih centara sagledava kroz definiranje novog procesno baziranog segmentiranog modela pozivnog centra. Za postavljeni model definirani su brojači dolaznih i odlaznih poziva. Nakon toga napravljen je matematički opis bitnih dijelova pozivnog centra te su postavljene i definirane točke nadzora kvalitete podijeljene na pet cjelina i to: praćenje prometnih karakteristika, praćenje tehničkih karakteristika, analiza rada djelatnika, uvid u stanje korisničkih zahtijeva, praćenje realizacije radnih procedura. Postavljena su i tri algoritma kao primjer za korelaciju između točaka nadzora. Na kraju je dat opis moguće primjene inteligentnih aplikativnih rješenja. Konkretno višeagentnog sustava u pozivnim centrima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Profili:
Hrvoje Dujmić
(mentor)