Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 680641

Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti


Toni Marić
Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti, 2012., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split


CROSBI ID: 680641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti
(Model for call center management)

Autori
Toni Marić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Split

Datum
28.09

Godina
2012

Stranica
116

Mentor
Dujmić, Hrvoje

Ključne riječi
pozivni centar; SPCC; VoIP; brojač dolaznih poziva; brojač odlaznih poziva; IVR; TT; AWT
(call center; SPCC; VoIP; incoming calls counter; outgoing calls counter; IVR; TT; AWT)

Sažetak
Ovaj rad problematiku pozivnih centara sagledava kroz definiranje novog procesno baziranog segmentiranog modela pozivnog centra. Za postavljeni model definirani su brojači dolaznih i odlaznih poziva. Nakon toga napravljen je matematički opis bitnih dijelova pozivnog centra te su postavljene i definirane točke nadzora kvalitete podijeljene na pet cjelina i to: praćenje prometnih karakteristika, praćenje tehničkih karakteristika, analiza rada djelatnika, uvid u stanje korisničkih zahtijeva, praćenje realizacije radnih procedura. Postavljena su i tri algoritma kao primjer za korelaciju između točaka nadzora. Na kraju je dat opis moguće primjene inteligentnih aplikativnih rješenja. Konkretno višeagentnog sustava u pozivnim centrima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split

Profili:

Avatar Url Hrvoje Dujmić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Toni Marić
Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti, 2012., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Toni Marić (2012) 'Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim točkama nadzora i algoritmima međuovisnosti', magistarski rad, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split.
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {116}, keywords = {pozivni centar, SPCC, VoIP, broja\v{c} dolaznih poziva, broja\v{c} odlaznih poziva, IVR, TT, AWT}, title = {Model upravljanja radom pozivnog centra s definiranim to\v{c}kama nadzora i algoritmima me\djuovisnosti}, keyword = {pozivni centar, SPCC, VoIP, broja\v{c} dolaznih poziva, broja\v{c} odlaznih poziva, IVR, TT, AWT}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {116}, keywords = {call center, SPCC, VoIP, incoming calls counter, outgoing calls counter, IVR, TT, AWT}, title = {Model for call center management}, keyword = {call center, SPCC, VoIP, incoming calls counter, outgoing calls counter, IVR, TT, AWT}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font