Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 679408

Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave


Bungić, Maja
Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 679408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave
(Possibilities of evaluation in high-school teaching)

Autori
Bungić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
16.09

Godina
2011

Stranica
30

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
evaluacija; visokoškolska nastava; kritičko prijateljstvo; akcijsko istraživanje
(evaluation; high-school teaching; critical frienship; action research)

Sažetak
U ovom se završnom radu opisuje evaluacija nastavnog procesa u visokom školstvu. Navode se vrste evaluacije, a dio rada posvećen je primjerima evaluacijskih postupaka koji se odnose na formativnu i sumativnu evaluaciju. U radu se također opisuje mogućnost primjene određenih evaluacijskih postupaka u visokoškolskoj praksi, njihove prednosti i nedostaci. Središnji dio rada posvećen je akcijskom istraživanju na temu „Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave“. Za vrijeme akcijskog istraživanja ostvareno je kritičko prijateljstvo između studenta i profesora. U teorijskom dijelu rada definirani su osnovni pojmovi i navedene pretpostavke za ostvarivanje akcijskog istraživanja i kritičkog prijateljstva u visokoškolskoj nastavi. Opisan je kontekst, problem, plan, aktivnosti i kriteriji za ostvarivanje ciljeva akcijskog istraživanja. Završni dio obuhvaća ostvarivanje akcijskog istraživanja u kome se opisuju aktivnosti praćenja i promatranja nastavnog procesa, ostvarivanje kritičkog prijateljstva između profesora i studenta, kreiranje i primjena različitih evaluacijskih postupaka u nastavnoj praksi, te radionica na temu „Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave“.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branko Bognar (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bungić, Maja
Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
Bungić, M. (2011) 'Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bungi\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {30}, keywords = {evaluacija, visoko\v{s}kolska nastava, kriti\v{c}ko prijateljstvo, akcijsko istra\v{z}ivanje}, title = {Mogu\'{c}nosti evaluacije visoko\v{s}kolske nastave}, keyword = {evaluacija, visoko\v{s}kolska nastava, kriti\v{c}ko prijateljstvo, akcijsko istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bungi\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {30}, keywords = {evaluation, high-school teaching, critical frienship, action research}, title = {Possibilities of evaluation in high-school teaching}, keyword = {evaluation, high-school teaching, critical frienship, action research}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font