Pregled bibliografske jedinice broj: 679408
Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave
Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 679408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave
(Possibilities of evaluation in high-school teaching)
Autori
Bungić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
16.09
Godina
2011
Stranica
30
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
evaluacija; visokoškolska nastava; kritičko prijateljstvo; akcijsko istraživanje
(evaluation; high-school teaching; critical frienship; action research)
Sažetak
U ovom se završnom radu opisuje evaluacija nastavnog procesa u visokom školstvu. Navode se vrste evaluacije, a dio rada posvećen je primjerima evaluacijskih postupaka koji se odnose na formativnu i sumativnu evaluaciju. U radu se također opisuje mogućnost primjene određenih evaluacijskih postupaka u visokoškolskoj praksi, njihove prednosti i nedostaci. Središnji dio rada posvećen je akcijskom istraživanju na temu „Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave“. Za vrijeme akcijskog istraživanja ostvareno je kritičko prijateljstvo između studenta i profesora. U teorijskom dijelu rada definirani su osnovni pojmovi i navedene pretpostavke za ostvarivanje akcijskog istraživanja i kritičkog prijateljstva u visokoškolskoj nastavi. Opisan je kontekst, problem, plan, aktivnosti i kriteriji za ostvarivanje ciljeva akcijskog istraživanja. Završni dio obuhvaća ostvarivanje akcijskog istraživanja u kome se opisuju aktivnosti praćenja i promatranja nastavnog procesa, ostvarivanje kritičkog prijateljstva između profesora i studenta, kreiranje i primjena različitih evaluacijskih postupaka u nastavnoj praksi, te radionica na temu „Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(mentor)