Pregled bibliografske jedinice broj: 678839
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike // Poznanskie studia Slawistyczne, 5 (2013), 307-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 678839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike
(The importance of contrastive approach in teaching a foreign language - An example of the acquisition of Croatian as L2 by Polish L1 speakers)
Autori
Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana
Izvornik
Poznanskie studia Slawistyczne (2084-3011) 5
(2013);
307-320
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
hrvatski; poljski studenti; poučavanje stranoga jezika; ovladavanje hrvatskim
(Croatian; Polish students; teaching a foreign language; acquisition of Croatian)
Sažetak
U članku su iznesena iskustva rada sa skupinom studenata u dobi od 18 do 25 godina kojima je hrvatski prvi ili drugi strani slavenski jezik i to na temelju iscrpne analize njihovih pogrešaka zabilježenih u testovima, diktatima i sastavcima te usmenoj komunikaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0634 - Slavenski jezici u usporedbi s hrvatskim (Sesar, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb