Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 678839

35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike


Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike // Poznanskie studia Slawistyczne, 5 (2013), 307-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 678839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike
(The importance of contrastive approach in teaching a foreign language - An example of the acquisition of Croatian as L2 by Polish L1 speakers)

Autori
Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana

Izvornik
Poznanskie studia Slawistyczne (2084-3011) 5 (2013); 307-320

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
hrvatski; poljski studenti; poučavanje stranoga jezika; ovladavanje hrvatskim
(Croatian; Polish students; teaching a foreign language; acquisition of Croatian)

Sažetak
U članku su iznesena iskustva rada sa skupinom studenata u dobi od 18 do 25 godina kojima je hrvatski prvi ili drugi strani slavenski jezik i to na temelju iscrpne analize njihovih pogrešaka zabilježenih u testovima, diktatima i sastavcima te usmenoj komunikaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300869-0634 - Slavenski jezici u usporedbi s hrvatskim (Sesar, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana
35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike // Poznanskie studia Slawistyczne, 5 (2013), 307-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kodrić, Ana, Vidović Bolt, Ivana (2013) 35. Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike. Poznanskie studia Slawistyczne, 5, 307-320.
@article{article, year = {2013}, pages = {307-320}, keywords = {hrvatski, poljski studenti, pou\v{c}avanje stranoga jezika, ovladavanje hrvatskim}, journal = {Poznanskie studia Slawistyczne}, volume = {5}, issn = {2084-3011}, title = {35. Va\v{z}nost kontrastivnog pristupa u pou\v{c}avanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike}, keyword = {hrvatski, poljski studenti, pou\v{c}avanje stranoga jezika, ovladavanje hrvatskim} }
@article{article, year = {2013}, pages = {307-320}, keywords = {Croatian, Polish students, teaching a foreign language, acquisition of Croatian}, journal = {Poznanskie studia Slawistyczne}, volume = {5}, issn = {2084-3011}, title = {The importance of contrastive approach in teaching a foreign language - An example of the acquisition of Croatian as L2 by Polish L1 speakers}, keyword = {Croatian, Polish students, teaching a foreign language, acquisition of Croatian} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font