Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 677564

EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZEĆA


Bogdanović, Mario
EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZEĆA // MEĐUNARODNA naučna konferencija Menadžment 2012 / Bogavac, M. (ur.).
Beograd: Univerzitet Union Beograd - Fakultet za poslovno industrijski menadžment, 2012. str. 66-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 677564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZEĆA
(EXTERNAL AND INTERNAL STRATEGIC DEVELOPMENT OF CROATIAN PRODUCTION COMPANIES)

Autori
Bogdanović, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MEĐUNARODNA naučna konferencija Menadžment 2012 / Bogavac, M. - Beograd : Univerzitet Union Beograd - Fakultet za poslovno industrijski menadžment, 2012, 66-72

ISBN
978-86-84909-73-4

Skup
Međunarodna naučna konferencija MENADŽMENT 2012

Mjesto i datum
Mladenovac, Srbija; Beograd, Srbija, 20.04.2012. - 21.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
eksterna strategija; interna strategija; proizvodna poduzeća; Republika Hrvatska
(external strategy; internal strategy; production companies; Republic Croatia)

Sažetak
Rad predstavlja istraživanje razvijenosti dviju osnovnih strategija poslovnih poduzeća na uzorku od 11 industrijskih proizvodnih poduzeća i 439 ispitanika u Republici Hrvatskoj: a) eksterne strategije, odnosno dominantnih aktivnosti na području natjecanja na tržištu, te b) interne strategije, odnosno dominantnog odnosa prema ljudskim resursima u poduzećima. Mjerenje je provedeno upitnikom za mjerenje organizacijske klime (Van Muijen i dr. 1999.) na Likertovoj skali s pet stupnjeva intenziteta (0- 4). Upitnik je pokazao odličnu Cronbach alpha pouzdanost (alpha=0, 96). Utvrđeno je da su hrvatska proizvodna poduzeća razvijenija u eksternoj nego u internoj strategiji. Prema dobivenim nalazima može se zaključiti da hrvatska proizvodna poduzeća primjenjuju dominantno tradicionalni pristup upravljanju koji njeguje više „tvrde“ organizacijsko-strateške komponente dok su „meke“ organizacijsko-strateške komponente slabije razvijene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0553032-1139 - Uloga ljudskih resursa u izvođenju projekata unapređenja poslovnih procesa (Goić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mario Bogdanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bogdanović, Mario
EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZEĆA // MEĐUNARODNA naučna konferencija Menadžment 2012 / Bogavac, M. (ur.).
Beograd: Univerzitet Union Beograd - Fakultet za poslovno industrijski menadžment, 2012. str. 66-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bogdanović, M. (2012) EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZEĆA. U: Bogavac, M. (ur.)MEĐUNARODNA naučna konferencija Menadžment 2012.
@article{article, author = {Bogdanovi\'{c}, Mario}, editor = {Bogavac, M.}, year = {2012}, pages = {66-72}, keywords = {eksterna strategija, interna strategija, proizvodna poduze\'{c}a, Republika Hrvatska}, isbn = {978-86-84909-73-4}, title = {EKSTERNA I INTERNA STRATEGIJSKA RAZVIJENOST HRVATSKIH PROIZVODNIH PODUZE\'{C}A}, keyword = {eksterna strategija, interna strategija, proizvodna poduze\'{c}a, Republika Hrvatska}, publisher = {Univerzitet Union Beograd - Fakultet za poslovno industrijski menad\v{z}ment}, publisherplace = {Mladenovac, Srbija; Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Bogdanovi\'{c}, Mario}, editor = {Bogavac, M.}, year = {2012}, pages = {66-72}, keywords = {external strategy, internal strategy, production companies, Republic Croatia}, isbn = {978-86-84909-73-4}, title = {EXTERNAL AND INTERNAL STRATEGIC DEVELOPMENT OF CROATIAN PRODUCTION COMPANIES}, keyword = {external strategy, internal strategy, production companies, Republic Croatia}, publisher = {Univerzitet Union Beograd - Fakultet za poslovno industrijski menad\v{z}ment}, publisherplace = {Mladenovac, Srbija; Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font